Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
2 vragen over JEvents
2 vragen over JEvents
11 apr 2012 14:09
Ik maak op mijn site (
www.dynamictennismaasgouw.nl
) gebruik van JEvents 2.1.16 onder Joomla 2.5.4
Het eerste probleem is de tijdinstelling die ik niet correct krijg weergegeven. Activiteit duurt van 10:00 tot 11:30 uur. Dit stel ik backend zo in en frontend zie ik dan 10:00 uur tot 10:30 uur. Nu heb ik backend de tijd fout moeten instellen om hem frontend juist te krijgen.
In Joomla staat de tijd op Europa/Amsterdam evenals in JEvents.
Wie weet de oplossing?
Tweede probleem is ook in JEvents. Wanneer ik de weekkalender-modus kies dan zie ik de tijden gevolgd door de activiteit. Ook zie ik wie de activiteit heeft gepubliceerd en tot welke categorie die activiteit behoort. Die laatste 2 onderdelen (wie publiceert en welke categorie) wil ik niet laten zien.
Wie weet de oplossing?
Hoepie
Het eerste probleem is de tijdinstelling die ik niet correct krijg weergegeven. Activiteit duurt van 10:00 tot 11:30 uur. Dit stel ik backend zo in en frontend zie ik dan 10:00 uur tot 10:30 uur. Nu heb ik backend de tijd fout moeten instellen om hem frontend juist te krijgen.
In Joomla staat de tijd op Europa/Amsterdam evenals in JEvents.
Wie weet de oplossing?
Tweede probleem is ook in JEvents. Wanneer ik de weekkalender-modus kies dan zie ik de tijden gevolgd door de activiteit. Ook zie ik wie de activiteit heeft gepubliceerd en tot welke categorie die activiteit behoort. Die laatste 2 onderdelen (wie publiceert en welke categorie) wil ik niet laten zien.
Wie weet de oplossing?
Hoepie
- Hoepie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
2 vragen over JEvents
11 apr 2012 14:34
En welke tijd heeft je server?
Tweede probleem, volgens mij kon je dat niet via de backend instellen (in ieder geval niet bij een wat oudere versie die ik destijds heb toegepast). Maar zoek even de betreffende PHP file die de weergave hiervan verzorgt en haal de code weg die betrekking hierop heeft.
Tweede probleem, volgens mij kon je dat niet via de backend instellen (in ieder geval niet bij een wat oudere versie die ik destijds heb toegepast). Maar zoek even de betreffende PHP file die de weergave hiervan verzorgt en haal de code weg die betrekking hierop heeft.
Manusje van alles bij
HoogenraadMedia.nl
- mario-g
- Joomla!NL ontdekker
2 vragen over JEvents
11 apr 2012 16:03 - 11 apr 2012 16:04
Hallo Mario,
bedankt.
Het eerste probleem heb ik aangekaart bij mijn hostingbedrijf One.com
Zie antwoord van chatsessie in de eerste bijlage. Ik weet alleen niet hoe ik dat advies moet uitvoeren. Jij wel?
Het tweede probleem heb ik in Firefox via F12 proberen te zoeken. Zie de andere bijlage. Indien dit juist is, wat moet ik dan uit de blauwe balk weghalen?
Hoepie
bedankt.
Het eerste probleem heb ik aangekaart bij mijn hostingbedrijf One.com
Zie antwoord van chatsessie in de eerste bijlage. Ik weet alleen niet hoe ik dat advies moet uitvoeren. Jij wel?
Het tweede probleem heb ik in Firefox via F12 proberen te zoeken. Zie de andere bijlage. Indien dit juist is, wat moet ik dan uit de blauwe balk weghalen?
Hoepie
- Hoepie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
2 vragen over JEvents
11 apr 2012 16:59
One.com (kost weinig heb je weinig) is bron van meer ellende maar goed. Als ik hun antwoord goed begrijpt hebben ze de server tijd nu aangepast en zou je zelf weer in Jevent moeten kijken of het goed staat.
Wat je op de andere afbeelding laat zien heeft meer te maken met de styling. Wat ik bedoel is dat je even echt in de PHP files zelf moet kijken en daar commando's er uit haalt die de betreffende onderdelen er uit haalt. Is hier etenstijd, anders wel even willen spitten voor je.
Wat je op de andere afbeelding laat zien heeft meer te maken met de styling. Wat ik bedoel is dat je even echt in de PHP files zelf moet kijken en daar commando's er uit haalt die de betreffende onderdelen er uit haalt. Is hier etenstijd, anders wel even willen spitten voor je.
Manusje van alles bij
HoogenraadMedia.nl
- mario-g
- Joomla!NL ontdekker
2 vragen over JEvents
11 apr 2012 17:15
Tonen van categorie en link naar e-mail kan je editten in configuratie Standaard layoutwaarden en dan Detailoverzicht-regel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.751 seconden