Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Stemsysteem voor module
Stemsysteem voor module
19 apr 2012 16:21 - 19 apr 2012 16:29
Hallo,
Ik ben op zoek naar een stem/vote systeem waar je sterren kunt geven maar niet het huidige stemsysteem bij een artikel aanpast. Hij moet dus los staan want ik wil hem insluiten in een module. Ik kwam Extra Vote en Simple review al tegen, maar deze werken niet als ik de code insluit in een module.
Iemand die me kan helpen? Liefst non-commercial! Het mag ook een 'Like' systeem zijn. Ik gebruik Joomla 2.5
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een stem/vote systeem waar je sterren kunt geven maar niet het huidige stemsysteem bij een artikel aanpast. Hij moet dus los staan want ik wil hem insluiten in een module. Ik kwam Extra Vote en Simple review al tegen, maar deze werken niet als ik de code insluit in een module.
Iemand die me kan helpen? Liefst non-commercial! Het mag ook een 'Like' systeem zijn. Ik gebruik Joomla 2.5
Alvast bedankt!
- refurb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Stemsysteem voor module
19 apr 2012 16:41
Zou het zo ook niet weten, de meeste zijn idd voor artikelen. Weet niet precies wat je wilt bereiken met een stemsysteem in een module, maar anders eens kijken naar Articles Anywhere van NoNumber?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Stemsysteem voor module
19 apr 2012 17:50
Dat de gebruikers een pagina op mijn website kunnen waarderen. En Articles Anywhere heeft geen stemsysteem erin.
- refurb
- Nieuw op Joomla!NL
Stemsysteem voor module
20 apr 2012 13:42 - 20 apr 2012 13:42
Bedankt voor de moeite maar ik heb er al een "Vind ik leuk" button van Facebook geplaatst
Ik had nog de volgende vraag:
Hoe kun je de standaardtekst bij een artikel aanpassen? Ik wil het volgende aanpassen:
Je ziet het, het ziet er erg onoverzichtelijk uit. Is er een .css bestandje waar ik dit kan aanpassen? Ik heb "Gegevens" wel al weggekregen maar wil bijvoorbeeld het datumformaat aanpassen en de gegevens bij het artikel dikgedrukt maken.
Of wellicht is er een extensie? Alvast bedankt!!
Ik had nog de volgende vraag:
Hoe kun je de standaardtekst bij een artikel aanpassen? Ik wil het volgende aanpassen:
Code:
Titel
Gepubliceerd op vrijdag 20 april 2012 13:39
Geschreven door Redactie
Hier begint de tekst al meteen
Of wellicht is er een extensie? Alvast bedankt!!
- refurb
- Nieuw op Joomla!NL
Stemsysteem voor module
20 apr 2012 13:46
Wil je even voor de tweede vraag een nieuwe aanmaken s.v.p.
Houden we het forum overzichtelijk en heb je ook meer kans op antwoord.
Houden we het forum overzichtelijk en heb je ook meer kans op antwoord.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.710 seconden