Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Pop up in pdf met tekst en afbeelding
26 apr 2012 10:47
Hallo,
Ik hoop dat er een extensie is voor wat ik wil, of dat iemand een ander idee heeft.
Ik heb een kaart van een stad in pdf formaat met stippen van panden (die ik erop heb gezet). Nu is de bedoeling dat als je zo'n stip aanklikt er een popup scherm komt met daarin een kort tekstje en een afbeelding van het pand. Ook moet er een inzoom functie zijn.
Eigenlijk moet het dus net zo werken als bij Google maps, maar kan ik geen Google maps gebruiken, omdat ik met een aangepaste kaart zit waarop diverse informatie is verwijderd (zoals waar een politiebureau zit, en andere info waar men niets mee hoeft te doen).
Ik hoor graag als iemand een goede suggestie heeft, vast bedankt.
Ik hoop dat er een extensie is voor wat ik wil, of dat iemand een ander idee heeft.
Ik heb een kaart van een stad in pdf formaat met stippen van panden (die ik erop heb gezet). Nu is de bedoeling dat als je zo'n stip aanklikt er een popup scherm komt met daarin een kort tekstje en een afbeelding van het pand. Ook moet er een inzoom functie zijn.
Eigenlijk moet het dus net zo werken als bij Google maps, maar kan ik geen Google maps gebruiken, omdat ik met een aangepaste kaart zit waarop diverse informatie is verwijderd (zoals waar een politiebureau zit, en andere info waar men niets mee hoeft te doen).
Ik hoor graag als iemand een goede suggestie heeft, vast bedankt.
- jecrvali
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
16 mei 2012 17:58
Ik ben nog steeds op zoek naar iets wat ik hiervoor kan gebruiken. Ik heb al een mooie extensie gevonden bij Geotagging, die doet precies wat ik wil, maar dan met een Google map. Mijn klant wil perse zijn eigen kaart gebruiken, omdat daar geen tankstations e.d. op vermeld staan.
Ik hoop dat iemand mij toch kan helpen hiermee, daarom nogmaals mijn vraag.
Ik hoop dat iemand mij toch kan helpen hiermee, daarom nogmaals mijn vraag.
- jecrvali
-
16 mei 2012 18:01
Als je je pdf naar jpg converteert dan heb ik
hier
net een tip gegeven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 mei 2012 18:04
Dank je voor de tip. Ik heb wel JCE editor op mijn site zitten, maar geen mediabox, of zit die er gelijk bij? Ik zal me er wel in moeten verdiepen hoe dat werkt, of heb jij enkele handige tips om me hiermee op weg te helpen?
- jecrvali
-
16 mei 2012 18:11
Mediabox is een plugin voor JCE editor. Moet je even apart downloaden en installeren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
16 mei 2012 18:49
Ik ben aan het kijken bij JCE editor, maar kan geen layers vinden. Kun je me verder op weg helpen, waar kan ik dat vinden en wat moet ik dan doen? Kijk ik bij artikel of bij het component?
Hartelijk dank voor je hulp, ik heb weer hoop dat het gaat lukken.
Hartelijk dank voor je hulp, ik heb weer hoop dat het gaat lukken.
- jecrvali
-
16 mei 2012 18:53
Zitten ook een beetje verstopt.........
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
16 mei 2012 19:30
ik heb hem gevonden en ga ermee aan het werk.
Wat doet jce mediabox dan? Ik kan met de editor ook links koppelen toch?
Ik zit nu zo te denken:
Ik maak op een layer een blauw puntje, als men daaroverheen gaat komt er mouseover een afbeelding (ik wil daar eigenlijk tekst en afbeelding hebben, maar kijk nog even of dat kan). Als ik dan klik kom ik op een andere pagina in de website. Dat kan volgens mij met jce editor.
Wat voegt jce mediabox daar aan toe?
Wat doet jce mediabox dan? Ik kan met de editor ook links koppelen toch?
Ik zit nu zo te denken:
Ik maak op een layer een blauw puntje, als men daaroverheen gaat komt er mouseover een afbeelding (ik wil daar eigenlijk tekst en afbeelding hebben, maar kijk nog even of dat kan). Als ik dan klik kom ik op een andere pagina in de website. Dat kan volgens mij met jce editor.
Wat voegt jce mediabox daar aan toe?
- jecrvali
-
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden