Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Breezing Forms werkt niet

01 mei 2012 10:01 - 01 mei 2012 10:21
Hallo,

Ik gebruik Breezing Forms 1.7.5 op een website van een huisarts waarbij ik twee formulieren heb gebruikt. De ene is voor recepten bestellen in de ene praktijk, het andere formulier voor de andere praktijk. Nu heb ik de formulieren gekopieerd en aangepast (o.a. het e-mailadres waar het naartoe moet en wat tekst aangepast. Als er nu herhaalrecepten worden aangevraagd komt er wel een record te staan in mijn lijst, maar die kan ik niet openen om in te kijken. Het belangrijkste (de aanvrager en de medicijnen) staan er dus niet in. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Ik had eerst een formulier gemaakt met een lijst waar de mensen moesten kiezen tussen de verschillende praktijken, maar dat bleek voor de mensen erg moeilijk. Mailtjes kwamen niet aan.

Probleem is dat ik niet de fout kan laten zien, want de recepten moeten wel aangevraagd kunnen worden en ik nu even een tussenoplossing heb gemaakt.

Joomla 1.7
  • Birgit73
  • Birgit73's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

01 mei 2012 12:29
Hi Birgit73,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je hebt je vraag in het 2.5 forum geplaatst en je maakt gebruik van 1.7? Dan zou ik eerst upgraden naar 2.5 omdat 1.7 niet meer veilig is.
Ik ken breezingforms helaas niet, dus kan je daar niet mee helpen. Misschien dat je het met Chronoforms zou kunnen proberen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.588 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie