Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Gezocht: extensie dat veel doet...!

Gezocht: extensie dat veel doet...!

05 mei 2012 15:11
#1
Hallo,

na veel wikken en wegen kom ik tot het besluit dat ik op basis van de vele teksten op de extensie site van Joomla, toch niet tot een keuze kan komen (ik blijf twijfelen).

Maar mogelijks heeft iemand voor mij deze weg al afgelegd, en kan die tips of suggesties geven?!

Ik ben op zoek naar een extensie die het volgende kan doen:
- integratie van lidmaatschap met Joomla core. Dus slechts 1 x registreren
- gemakkelijke mogelijkheid om per member andere rechten toe te kennen, niet enkel op basispagina's maar ook op geïntegreerd forum
- een geïntegreerd forum waarop volgens onderwerp members (die daar tot toegelaten zijn) ideeën, voorstellen, uploads, ... kunnen doen
- eventueel ook een kalender voor plaatsen van events, ook alweer gelinkt aan de rechten

Dat is zowat de essentie. Vanzelfsprekend is de wenslijst groter.

Waarvoor het dient: beknopt (om inzicht te hebben): ik wil een aantal projecten opstarten (bucket list) met verschillende groepen van vrienden (niet iedereen zal dezelfde activiteit willen mee doen). Waarbij we dan samen via soort community afspraken maken en de opvolgingen kunnen zien van de topic waar we aan werken. Hiervoor moet dus een vlotte interactiviteit mogelijk zijn. En vooral is het noodzakelijk dat een member nooit twee of meer keer moet inloggen om ergens op een pagina te geraken.

Alvast bedankt voor de inzichten!
Discussie gesloten.
  • Leerman
  • Leerman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 15

Gezocht: extensie dat veel doet...!

05 mei 2012 15:19
#2
Kijk eens naar een combinatie van Community Builder en Docman of met K2.
Zet de functionaliteit op een rijtje en vink je behoeftes af en ga één van de combinaties proberen.
Discussie gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.969 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie