Hallo,
na veel wikken en wegen kom ik tot het besluit dat ik op basis van de vele teksten op de extensie site van Joomla, toch niet tot een keuze kan komen (ik blijf twijfelen).
Maar mogelijks heeft iemand voor mij deze weg al afgelegd, en kan die tips of suggesties geven?!
Ik ben op zoek naar een extensie die het volgende kan doen:
- integratie van lidmaatschap met Joomla core. Dus slechts 1 x registreren
- gemakkelijke mogelijkheid om per member andere rechten toe te kennen, niet enkel op basispagina's maar ook op geïntegreerd forum
- een geïntegreerd forum waarop volgens onderwerp members (die daar tot toegelaten zijn) ideeën, voorstellen, uploads, ... kunnen doen
- eventueel ook een kalender voor plaatsen van events, ook alweer gelinkt aan de rechten
Dat is zowat de essentie. Vanzelfsprekend is de wenslijst groter.
Waarvoor het dient: beknopt (om inzicht te hebben): ik wil een aantal projecten opstarten (bucket list) met verschillende groepen van vrienden (niet iedereen zal dezelfde activiteit willen mee doen). Waarbij we dan samen via soort community afspraken maken en de opvolgingen kunnen zien van de topic waar we aan werken. Hiervoor moet dus een vlotte interactiviteit mogelijk zijn. En vooral is het noodzakelijk dat een member nooit twee of meer keer moet inloggen om ergens op een pagina te geraken.
Alvast bedankt voor de inzichten!