Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
html instabiel in chronoforms
12 mei 2012 13:27
Hi,
Ik heb aan de html code een titel van het formulier dat ik heb gemaakt (IASJ Application Form).
Als ik in de wizard edit wat verander of toevoeg aan een van de velden, dat verdwijnt wat ik eerder in de html heb gezet.
Hoe krijg ik de html stabiel?
Ik gebruik Joomla 2.5 en de laatste versie van Chronoforms.
Heb alles netjes gedaan volgens de aanwijzingen van Mindert Aardema in zijn 4 tutorial video's.
Deze site , en dan application form.
Groeten, Wouter
Ik heb aan de html code een titel van het formulier dat ik heb gemaakt (IASJ Application Form).
Als ik in de wizard edit wat verander of toevoeg aan een van de velden, dat verdwijnt wat ik eerder in de html heb gezet.
Hoe krijg ik de html stabiel?
Ik gebruik Joomla 2.5 en de laatste versie van Chronoforms.
Heb alles netjes gedaan volgens de aanwijzingen van Mindert Aardema in zijn 4 tutorial video's.
Deze site , en dan application form.
Groeten, Wouter
- Wouter
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
13 mei 2012 09:21
Neem aan dat je deze
pagina
bedoelt?
Ik zie daar niets vreemds en begrijp je vraag eerlijk gezegd ook niet zo goed.
Ik zie daar niets vreemds en begrijp je vraag eerlijk gezegd ook niet zo goed.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 mei 2012 22:47 - 13 mei 2012 22:48
Dag Astrid, Dat is inderdaad de pagina die ik bedoel.
De tekst IASJ Application form, heb ik toegevoegd in de html die staat onder code die je krijgt als je op de naam van het formulier klik door in de hrml in te voegen:
Ga ik vervolgens weer naar wizard edit en voeg wat toe of haal wat weg dan is
uit de html code verdwenen en staat IASJ Application Form ook niet meer op de website.
Hoe kan het dat mijn wijzigingen in de html verdwijnen als ik iets in de wizard aanpas?
Geef toe, een vreemde gang van zaken, niet makkelijk uit te leggen maar hopelijk nu wat duidelijker?
Dank alvast voor je hulp, Wouter
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
De tekst IASJ Application form, heb ik toegevoegd in de html die staat onder code die je krijgt als je op de naam van het formulier klik door in de hrml in te voegen:
Code:
<h1>IASJ Application Form</h1>.
Ga ik vervolgens weer naar wizard edit en voeg wat toe of haal wat weg dan is
Code:
<h1>IASJ Application Form</h1>
Hoe kan het dat mijn wijzigingen in de html verdwijnen als ik iets in de wizard aanpas?
Geef toe, een vreemde gang van zaken, niet makkelijk uit te leggen maar hopelijk nu wat duidelijker?
Dank alvast voor je hulp, Wouter
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Wouter
- Joomla!NL ontdekker
14 mei 2012 10:23
Bedoel je dit?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
15 mei 2012 01:11
Beste Astrid,
Nee, dat bedoel ik niet. Heb geprobeerd een schermafbeelding te maken. Eens kijken of ik die hier in kan plakken:
Schermafbeelding 2012-05-15 om 01.03.51.png
Kun je 'm zien? Als zip te openen?
Dank alvast.
Wouter
Nee, dat bedoel ik niet. Heb geprobeerd een schermafbeelding te maken. Eens kijken of ik die hier in kan plakken:
Schermafbeelding 2012-05-15 om 01.03.51.png
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Kun je 'm zien? Als zip te openen?
Dank alvast.
Wouter
- Wouter
- Joomla!NL ontdekker
15 mei 2012 01:18
Wat daar dus in de eerste regel staat, verdwijnt zodra ik ook maar de kleinste aanpassing doe elders in het formulier in de wizard edit. Voeg ik bijvoorbeeld een veldje toe dan verdwijnt de eerste regel: IASJ Application Form. Hoe krijg ik het dat het blijft staan?
Groeten, Wouter
Groeten, Wouter
- Wouter
- Joomla!NL ontdekker
15 mei 2012 01:20
Ik bedoel Fact Sheet Form (voor de application form geldt hetzelfde maar is een ander voorbeeld)
- Wouter
- Joomla!NL ontdekker
15 mei 2012 11:42
Vermoed omdat hij niet in een div staat. Probeer dit eens:
Maar je kunt het dus veel eenvoudiger via de wizard doen met een header zoals in mijn voorbeeld.
Code:
<div class="ccms_form_element cfdiv_header" id="autoID-b580a4c62bafef4602571e726ee34e92_container_div"> <h1>IASJ Application Form</h1><div class="clear"></div></div>
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
16 mei 2012 00:35
Dag Astrid,
Heb het gedaan zoals in je voorbeeld en het werkt, is stabiel, verandert niet als ik verderop wijzigingen doe. Ga ik naar de html code dan zie ik dat de div zoals jij die aangeeft er nu vanzelf in staat. Probleem verholpen en wederom: dank je wel!
Zal Mindert Ardema melden dat hij wellicht beter iets aan zijn instructies kan wijzigen. Is het ok dat ik het Joomla NL Forum noem of krijgen we dan scheve gezichten?
Groeten, Wouter
Heb het gedaan zoals in je voorbeeld en het werkt, is stabiel, verandert niet als ik verderop wijzigingen doe. Ga ik naar de html code dan zie ik dat de div zoals jij die aangeeft er nu vanzelf in staat. Probleem verholpen en wederom: dank je wel!
Zal Mindert Ardema melden dat hij wellicht beter iets aan zijn instructies kan wijzigen. Is het ok dat ik het Joomla NL Forum noem of krijgen we dan scheve gezichten?
Groeten, Wouter
- Wouter
- Joomla!NL ontdekker
16 mei 2012 08:52
Kan je gerust melden hoor. Is in het belang van alle Joomla gebruikers en scheelt een hoop frustratie toch?
Fijn dat het gelukt is.
Fijn dat het gelukt is.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.776 seconden