Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Foto module die ook werkt op Ipad en samsungtablet

15 mei 2012 21:46
Beste forum leden,

Na heel wat gezoek, ben ik er nog niet aan uit. Ik gebruik voor mijn joomla 2.5 site een fotomodule van oziogallery.
deze komt perfect uit omdat de klant een appart menu wilt voor iedere fotograaf in de side position en niet in de fotomodule zelf.

Deze module was een perfecte oplossing. Nu ben ik me suf aan het zoeken hoe ik kan verhelpen dat deze module ook werkt op de Ipad en Iphone. Mijn eigen HTC toestel met Android werkt perfect. De IPADsneek previeuw werkt ook perfect. Maar de module schijnt niet te werkn op Ipads en Gamsung Tabs??

Weet iemand een oplossing of evt een andere module voor de foto's met dezelfde functie opties die geen gebruik van flash maken!

Omdat de site volledig nieuw is en nog niet online is voor gebruikers kan ik het zo 1,2,3, niet laten zien. Maar ik hoop wel achter een oplossing te komen.

Iemand die mij helpen kan

vr. gr. Martijn Verdaasdonk
Bouwt voor www.p27.nl
  • tyno
  • tyno's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

16 mei 2012 00:57

Weet iemand een oplossing of evt een andere module voor de foto's met dezelfde functie opties die geen gebruik van flash maken!

Lijkt me dat er best fotoextensies zijn die geen gebruik maken van Flash!
extensions.joomla.org/extensions/photos-a-images
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.615 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie