Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Foutmelding mkdir
Foutmelding mkdir
16 mei 2012 23:03
Hopelijk kan iemand mij helpen ?
Ik heb een fotogallery module gedownload en deze in een artikel gezet, helemaal blij dat die het ook doet. Alleen krijg ik nu boven aan te zien
Warning: mkdir() [function.mkdir]: File exists in /home/vhosts/wahidas-fotoshoot.nl/httpdocs/joomla/modules/mod_smagrid/mod_gensmagridthu_function.php on line 16
Via de zoekfunctie kwam ik al iets tegen om de map cache in de map administratie op schrijfbaar te zetten. Echter alles staat op schrijfbaar, behalve configuratie.php
Weet iemand hoe je dit kan oplossen ?
Ik gebruik joomla 2.5.4
Ik heb een fotogallery module gedownload en deze in een artikel gezet, helemaal blij dat die het ook doet. Alleen krijg ik nu boven aan te zien
Warning: mkdir() [function.mkdir]: File exists in /home/vhosts/wahidas-fotoshoot.nl/httpdocs/joomla/modules/mod_smagrid/mod_gensmagridthu_function.php on line 16
Via de zoekfunctie kwam ik al iets tegen om de map cache in de map administratie op schrijfbaar te zetten. Echter alles staat op schrijfbaar, behalve configuratie.php
Weet iemand hoe je dit kan oplossen ?
Ik gebruik joomla 2.5.4
- Wahida
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Foutmelding mkdir
17 mei 2012 09:15
Hoi Wahida,
Kijk een met de explorer in het beheerpaneel van je host of Apache misschien eigenaar is in plaats van de FTP user.
Zo ja, geef het dan vrij.
Kijk een met de explorer in het beheerpaneel van je host of Apache misschien eigenaar is in plaats van de FTP user.
Zo ja, geef het dan vrij.
- Otto
- Bezoeker
Foutmelding mkdir
18 mei 2012 08:36
Hoi Otto,
Ik kan wel dit vinden in het beheerpaneel van me host "Apache ASP ondersteuning " en die staat op Ja.
Deze heb ik gevonden bij "Inrichten" maar kan deze niet wijzigen. Ik heb hosting2go als host.
Groetjes,
Jolanda
Ik kan wel dit vinden in het beheerpaneel van me host "Apache ASP ondersteuning " en die staat op Ja.
Deze heb ik gevonden bij "Inrichten" maar kan deze niet wijzigen. Ik heb hosting2go als host.
Groetjes,
Jolanda
- Wahida
- Nieuw op Joomla!NL
Foutmelding mkdir
18 mei 2012 08:50
Hoi Jolanda,
Sorry, maar ik ken hun beheer paneel niet. Misschien is het handig om de FAQ van hosting to go na te lezen.
Sorry, maar ik ken hun beheer paneel niet. Misschien is het handig om de FAQ van hosting to go na te lezen.
- Otto
- Bezoeker
Foutmelding mkdir
18 mei 2012 09:05
Hoi Otto,
dank je voor je snelle antwoord. Ik heb hogsting2go maar een bericht gestuurd met de vraag hoe ik dit kan oplossen. Want via de FAQ komt ik er ook niet uit. Allemaal technische termen die mij totaal niks zeggen.
Ik ben echt een leek wat dit betreft en ben als de dood dat ik sloop en hierdoor mijn site niet meer werkt. ( Zal niet de eerste keer zijn )
Zodra ik het antwoord weet en het is opgelost, zal ik het hier plaatsen.
Groetjes,
Jolanda
dank je voor je snelle antwoord. Ik heb hogsting2go maar een bericht gestuurd met de vraag hoe ik dit kan oplossen. Want via de FAQ komt ik er ook niet uit. Allemaal technische termen die mij totaal niks zeggen.
Ik ben echt een leek wat dit betreft en ben als de dood dat ik sloop en hierdoor mijn site niet meer werkt. ( Zal niet de eerste keer zijn )
Zodra ik het antwoord weet en het is opgelost, zal ik het hier plaatsen.
Groetjes,
Jolanda
- Wahida
- Nieuw op Joomla!NL
Foutmelding mkdir
18 mei 2012 11:09
Volgens mij ligt het aan de module. Als je regel 16 verwijdert uit het betreffende bestand is het volgens mij opgelost. Er wordt een instructie meegegeven om een map aan te maken, terwijl de map al aangemaakt wordt tijdens de installatie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.660 seconden