Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Op zoek naar intranet extensie
25 mei 2012 12:31
Voor een vijftal joomla 1.5 sites moet een overkoepelende site komen die in 2.5 gemaakt wordt. Binnen de huidige 1.5 sites is een soort van intranet opgezet, deze komen te vervallen en er moet een gezamenlijk intranet komen op de nieuwe 2.5 site. Het gaat hier om een zorgverlenende instelling waar patientendossiers alleen door de toegewezen zorgverleners ingezien kunnen worden en aangevuld/gewijzigd. Daarnaast moet er een roosterfunctie inzitten die de zorgverleners zelf kunnen invullen/bijwerken en een aantal communicatiemogelijkheden zoals groepsemail. In de huidige sites heb ik hiervoor o.a. Projectlog van Thinkery toegepast (met de nodige aanpassingen) maar deze is niet beschikbaar voor 2.5
Ik ben al op zoek gegaan naar een alternatief maar kan nog niet iets vinden dat voldoet en laten programmeren valt buiten het budget. Heeft iemand hier een idee welke extensie dit aan zou kunnen binnen 2.5?
Ik ben al op zoek gegaan naar een alternatief maar kan nog niet iets vinden dat voldoet en laten programmeren valt buiten het budget. Heeft iemand hier een idee welke extensie dit aan zou kunnen binnen 2.5?
KvK 01157432
- Maryonee
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
25 mei 2012 12:41
Ik vermoed dat je met
deze extensie
wel iets kunt.
- Otto
-
- Bezoeker
-
25 mei 2012 12:46
Bedankt otto, ziet er interessant uit en ik ga me er in verdiepen.
Intussen ook nog bezig geweest om Jforce verder te bekijken, daar zou behoorlijk wat in aangepast moeten worden maar is een optie als ik niets beters kan vinden
Intussen ook nog bezig geweest om Jforce verder te bekijken, daar zou behoorlijk wat in aangepast moeten worden maar is een optie als ik niets beters kan vinden
KvK 01157432
- Maryonee
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
12 dec 2012 13:07
Hallo,
Is dit inmiddels opgelost?
Is dit inmiddels opgelost?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
12 dec 2012 13:25
Helaas niet, het is het steeds nét niet... het hele project is nu uitgesteld tot volgend jaar dus dat geeft iets meer tijd om de beste oplossing te zoeken. Bedankt voor het meedenken iig!
KvK 01157432
- Maryonee
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
12 dec 2012 13:39
Prima,
Dan sluit ik deze topic.
Dan sluit ik deze topic.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.734 seconden