Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Nieuwsbrief
Nieuwsbrief
30 mei 2012 11:38
Weet iemand een gratis nieuwsbrief extentie waar je de template mee kan aanpassen en deze dan kan opslaan.
gebruikte onder joomla 1.5 Acajoom maar deze is er niet voor 2.5 heb nu JNews geinstalleerd maar kan er wel de template mee aanpassen maar daarna niet bewaren moet elke keer de template dan aanpassen.
Of is het mogelijk om voor JNews een template te maken en deze te gebruiken
GR Naj
gebruikte onder joomla 1.5 Acajoom maar deze is er niet voor 2.5 heb nu JNews geinstalleerd maar kan er wel de template mee aanpassen maar daarna niet bewaren moet elke keer de template dan aanpassen.
Of is het mogelijk om voor JNews een template te maken en deze te gebruiken
GR Naj
- Naj Kwin
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Nieuwsbrief
30 mei 2012 11:42
Het kan wel, want ik gebruik ook de gratis JNews met een eigen template. Weet alleen zo niet meer uit mijn hoofd hoe ik het gedaan heb.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Nieuwsbrief
30 mei 2012 11:46
In JNews (Pro) kun je een eigen template gewoon opslaan. Zover mij bekend gaat het alleen in de gratis versie als je de HTML van het standaard template aanpast. Dit is een stukje ingewikkelder.
- Otto
- Bezoeker
- Naj Kwin
Nieuwsbrief
30 mei 2012 13:43
Je kunt gewoon een nieuwe template maken. Eventueel de broncode van een bestaande template kopiëren naar je nieuwe template en dan daar aanpassen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Nieuwsbrief
30 mei 2012 16:52
Hallo Astrid,
Waar moet ik die plaatsen dan ik zie als ik via de ftp ga niks staan in de /components/com_jnews
en ook in de map administrator/components/com_jnews\templates is leeg
Kan je mij vertellen welk bestand ik moet veranderen en/of veranderen?
b.v.d
Naj
Waar moet ik die plaatsen dan ik zie als ik via de ftp ga niks staan in de /components/com_jnews
en ook in de map administrator/components/com_jnews\templates is leeg
Kan je mij vertellen welk bestand ik moet veranderen en/of veranderen?
b.v.d
Naj
- Naj Kwin
Nieuwsbrief
30 mei 2012 18:16
Dit doe je in de editor. Als je JCE gebruikt in het deel waar je de code kunt bewerken.
- Otto
- Bezoeker
Nieuwsbrief
31 mei 2012 11:49
Hallo Astrid en Otto,
Ik heb JNews weer gedeinstalleerd en Acymailing geinstalleerd en deze kan je zoveel templates maken als je wil zonder moeilijk te doen.
Hartelijk dank voor het meedenken
mag gesloten worden.
Ik heb JNews weer gedeinstalleerd en Acymailing geinstalleerd en deze kan je zoveel templates maken als je wil zonder moeilijk te doen.
Hartelijk dank voor het meedenken
mag gesloten worden.
- Naj Kwin
Tijd voor maken pagina: 0.671 seconden