Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Jcomments ;: gepubliceerd na toestemmning van beheerder
03 jun 2012 11:51
Als iemand commentaar wenst te geven krijg je steevast dat de beheerder dit eerst moet goedkeuren. Kan dit ergens worden afgezet ? Vind het niet in de settings.
Is er ergens een goede vertaling, diegene die ik gedownload hebt kan ik niet installeren krijg foutmelding. Geen xml bestand te vinden Alvast bedankt
Is er ergens een goede vertaling, diegene die ik gedownload hebt kan ik niet installeren krijg foutmelding. Geen xml bestand te vinden Alvast bedankt
- arawolf
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
03 jun 2012 12:11
Ja, dat kan. Kijk even bij Settings-tabblad General bij de opties: Email for notification en Enable Quick Moderation.
Zie ook de toelichting die ernaast staat: Enable/Disable quick comments moderation function in notifications to administrator. Additional links to quickly publish, unpublish or remove comments will be added to e-mail notifications if this function is enabled.
Groetjes, Paul
Zie ook de toelichting die ernaast staat: Enable/Disable quick comments moderation function in notifications to administrator. Additional links to quickly publish, unpublish or remove comments will be added to e-mail notifications if this function is enabled.
Groetjes, Paul
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
03 jun 2012 12:23
En voor het languagepack kun je terecht op het forum van JComments. Je moet het pakketje unzippen en daarna uploaden naar je website naar het pad: site root/language/nl-NL/
Succes, Paul
Succes, Paul
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
03 jun 2012 12:31
al gedaan maar backend blijft in het engels
- arawolf
-
03 jun 2012 12:33
De backend heeft een aparte taalmap: root/administrator/language
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
03 jun 2012 12:34
Ik dacht dat ook, maar het lukt niet in bijlage een screenshot
- arawolf
-
03 jun 2012 12:48 - 03 jun 2012 12:49
Er is een aparte zip voor de backend in
deze topic
. Zo te lezen in
deze topic
kunnen die bestanden ook in het eerste pad wat ik je gaf.
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
03 jun 2012 13:36
het lukt niet om zonder toestemming van de beheerder een bericht te plaatsen, die screenshot was daarover
- arawolf
-
03 jun 2012 14:13 - 03 jun 2012 14:14
Ik zie geen screenshot.
Ik heb die optie zelf nooit uitgeprobeerd omdat ik zelf wél vooraf wil lezen of de reactie geplaatst mag worden.
Als dat niet blijkt te werken zou ik dat op het forum van JComments melden.
Overigens is de versie (2.3.0 stable) voor Joomla 2.5 nog redelijk buggy. Ik verwacht dat er binnenkort wel een update zal komen. Er zijn wel diverse fixes in de huidige versie verwerkt. Als je jouw 2.3.0 al weer een tijd geleden hebt gedownload zou ik dat nu nogmaals doen en over de oude heen installeren. Wellicht is dat probleempje dan ook opgelost.
Ik heb die optie zelf nooit uitgeprobeerd omdat ik zelf wél vooraf wil lezen of de reactie geplaatst mag worden.
Als dat niet blijkt te werken zou ik dat op het forum van JComments melden.
Overigens is de versie (2.3.0 stable) voor Joomla 2.5 nog redelijk buggy. Ik verwacht dat er binnenkort wel een update zal komen. Er zijn wel diverse fixes in de huidige versie verwerkt. Als je jouw 2.3.0 al weer een tijd geleden hebt gedownload zou ik dat nu nogmaals doen en over de oude heen installeren. Wellicht is dat probleempje dan ook opgelost.
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
03 jun 2012 14:52 - 03 jun 2012 14:54de screenshot in bijlage, pas vandaag gedownload
- arawolf
-
05 jun 2012 21:22
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Probleem geraakt niet opgelost. Iedereen die commentaar wenst te geven moet via de beheerder apsseren wat zeer ambetant is In bijlage een screenshot van de instelling. Weet er iemand iets meer, merci
- arawolf
-
Tijd voor maken pagina: 0.743 seconden