Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Foto's
Foto's
08 jun 2012 08:46
Goede morgen,
Ik ben op zoek naar een exentie voor foto's. Niet een slideshow maar eentje die na een druk op de knop nog meer foto's van dat onderwerp laat zien. Ik zal het uitleggen aan de hand van het volgende voorbeeld.
Op deze pagina staan 4 foto's. Dat vind ik wat veel. Ik wil dat de bezoeker maar één foto ziet en dan op de tekst "meer foto's" kan klicken en dan thumbnails ziet van andere foto's, die hij/zij dan m.b.v. lightbox kan bekijken.
Het is de bedoeling dat ik deze extensie kan toepassen op bestaande artikelen.
Groeten, Maarten
Ik ben op zoek naar een exentie voor foto's. Niet een slideshow maar eentje die na een druk op de knop nog meer foto's van dat onderwerp laat zien. Ik zal het uitleggen aan de hand van het volgende voorbeeld.
Op deze pagina staan 4 foto's. Dat vind ik wat veel. Ik wil dat de bezoeker maar één foto ziet en dan op de tekst "meer foto's" kan klicken en dan thumbnails ziet van andere foto's, die hij/zij dan m.b.v. lightbox kan bekijken.
Het is de bedoeling dat ik deze extensie kan toepassen op bestaande artikelen.
Groeten, Maarten
- quantz
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Foto's
08 jun 2012 09:15- Otto
- Bezoeker
Foto's
08 jun 2012 09:29
Dit is volgens mij precies wat ik bedoel. Helaas moet ik zo werken dus kan ik het nu niet testen. Maar zeker bedankt deze er uit te lichten tussen de honderden slideshows.
Groeten, Maarten
Groeten, Maarten
- quantz
- Bekend met Joomla!NL
Foto's
08 jun 2012 17:25
Ik heb deze plugin bekeken en hij doet heel mooi wat hij moet doen. Maar ik kan alleen een hele map selecteren en geen aparte foto. En om nou 10 tallen aparte mapjes te maken lijkt mij een beetje te veel van het goede.
Bestaat er ook een plugin die hetzelfde doet maar dan per foto? Ik kon hem niet vinden.
Groeten, Maarten
Bestaat er ook een plugin die hetzelfde doet maar dan per foto? Ik kon hem niet vinden.
Groeten, Maarten
- quantz
- Bekend met Joomla!NL
Foto's
08 jun 2012 18:32 - 08 jun 2012 18:35
Hoi Maarten,
Wat jij zoekt, dus met losse foto's, kan JCE Mediabox. Dus: maak een aantal thumbnails, link ze aan de grote versie en voeg ze met een JCE Mediabox popup samen tot één of meerdere groep(en) in één of meerdere slideshow(s).
JCE Mediabox is gratis en van dezelfde maker als JCE Editor.
Groet, Paul
Wat jij zoekt, dus met losse foto's, kan JCE Mediabox. Dus: maak een aantal thumbnails, link ze aan de grote versie en voeg ze met een JCE Mediabox popup samen tot één of meerdere groep(en) in één of meerdere slideshow(s).
JCE Mediabox is gratis en van dezelfde maker als JCE Editor.
Groet, Paul
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
Foto's
10 jun 2012 11:57
Hoi Paul,
Waar vind ik de handleiding hoe ik deze extensie moet gebruiken. Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het niet helemaal en de tekst van mediabox bied geen heldere uitleg.
Groeten, Maarten
Waar vind ik de handleiding hoe ik deze extensie moet gebruiken. Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het niet helemaal en de tekst van mediabox bied geen heldere uitleg.
Groeten, Maarten
- quantz
- Bekend met Joomla!NL
Foto's
10 jun 2012 12:15 - 10 jun 2012 12:33
Hoi Maarten,
Als je het weet is het simpel. Even een voorbeeld voor je:
Stap 1: voeg een thumbnail in de tekst in.
Stap 2: koppel de grote versie aan de thumbnail met de linkknop in de balk. Eventueel kun je onderin het scherm een titel invoeren.(zie voorbeeld)
Stap 3: kies in het zelfde linkvenster voor tabblad popups en selecteer JCE Mediabox popups.Daarna type je een unieke groepsnaam in om foto's te groeperen én eventueel een titel en onderschrift. (zie voorbeeld)
Daarna kun je nog meer thumbnails/foto's aan de groep toevoegen.
Als je het weet is het simpel. Even een voorbeeld voor je:
Stap 1: voeg een thumbnail in de tekst in.
Stap 2: koppel de grote versie aan de thumbnail met de linkknop in de balk. Eventueel kun je onderin het scherm een titel invoeren.(zie voorbeeld)
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Stap 3: kies in het zelfde linkvenster voor tabblad popups en selecteer JCE Mediabox popups.Daarna type je een unieke groepsnaam in om foto's te groeperen én eventueel een titel en onderschrift. (zie voorbeeld)
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Daarna kun je nog meer thumbnails/foto's aan de groep toevoegen.
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.715 seconden