Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
thumbnails die vergroot kunnen worden
09 jun 2012 11:37
Hallo,
Ooit heb ik eens gewerkt met een extentie waarbij je foto's upload en wanneer je erop klikt, worden ze vergroot.
Ik meende dat het phoca gallery was. Deze heb ik opnieuw geinstalleerd maar op een of andere manier krijg ik nu een menu tab aan de linkerkant van mijn website. Dat is niet de bedoeling.
Ik wil graag een " tab" hebben waar men dan op klikt, zodat men dan een " blad" krijgt met een overzicht van foto's waar men dan per foto op kan klikken en dat deze dan (half) schermgrootte wordt weergegeven.
Kan iemand me misschien helpen?
Ooit heb ik eens gewerkt met een extentie waarbij je foto's upload en wanneer je erop klikt, worden ze vergroot.
Ik meende dat het phoca gallery was. Deze heb ik opnieuw geinstalleerd maar op een of andere manier krijg ik nu een menu tab aan de linkerkant van mijn website. Dat is niet de bedoeling.
Ik wil graag een " tab" hebben waar men dan op klikt, zodat men dan een " blad" krijgt met een overzicht van foto's waar men dan per foto op kan klikken en dat deze dan (half) schermgrootte wordt weergegeven.
Kan iemand me misschien helpen?
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
09 jun 2012 12:06
Met Phoca Gallery kan dat inferdaad en nog steeds.
Maak een menu-item aan naaar de gewenste categorie binnen Phoca Gallery of direct naar een serie foto's binnen deze extensie.
Als het goed gaat verschijnen er dan kleine foto's die na aanklikken vergroot worden getoond.
Maar ook Small Gallery van vsmart-extensions.com is erg handig voor deze toepassing.
Kijk daarvoor maar eens hier .
Maak een menu-item aan naaar de gewenste categorie binnen Phoca Gallery of direct naar een serie foto's binnen deze extensie.
Als het goed gaat verschijnen er dan kleine foto's die na aanklikken vergroot worden getoond.
Maar ook Small Gallery van vsmart-extensions.com is erg handig voor deze toepassing.
Kijk daarvoor maar eens hier .
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
09 jun 2012 12:39
Ach ja, natuurlijk.. phoca layout bij menu.
- Ik heb dus nu een tab " voorbeelden" bij mijn menu gemaakt. Maar ik zie nog niet de thumnails ondanks dat ik die heb geupload. Wel links bij het menu een tab met Phoca Gallery en daar zie ik wel die foto's. Die tab wil ik daar weg hebben.
- En telkens krijg ik een melding " this applet needs to be accepted" dan kan ik weigeren of accepteren. Heeft blijkbaar iets met java te maken? Wat doe ik daar mee?
- Ik heb dus nu een tab " voorbeelden" bij mijn menu gemaakt. Maar ik zie nog niet de thumnails ondanks dat ik die heb geupload. Wel links bij het menu een tab met Phoca Gallery en daar zie ik wel die foto's. Die tab wil ik daar weg hebben.
- En telkens krijg ik een melding " this applet needs to be accepted" dan kan ik weigeren of accepteren. Heeft blijkbaar iets met java te maken? Wat doe ik daar mee?
- inef1
-
09 jun 2012 13:58
Welke optie voor het tonen van je foto's heb je bij je menu-item gekozen.
Op de site van Phoca staat een artikel over mogelijke opties om het maken van thumbnails weer te activeren.
lees dat eens door, wie weet helpt het je.
te vinden via deze link.
Op de site van Phoca staat een artikel over mogelijke opties om het maken van thumbnails weer te activeren.
lees dat eens door, wie weet helpt het je.
te vinden via deze link.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
09 jun 2012 17:38 - 09 jun 2012 17:51
Bij menu item heb ik de phoca category layout gebruikt.
De thumbnails worden niet geblokt want ik kan gewoon een show afdraaien (maar dan niet ingebed in het hoofdmenu maar als separate menu knop)
De fotos worden niet getoond bij het menu item.
Toch had ik graag dat extra phoca gallery Image menu niet zichtbaar op de site.
Maar hoe moet dat.
De thumbnails worden niet geblokt want ik kan gewoon een show afdraaien (maar dan niet ingebed in het hoofdmenu maar als separate menu knop)
De fotos worden niet getoond bij het menu item.
Toch had ik graag dat extra phoca gallery Image menu niet zichtbaar op de site.
Maar hoe moet dat.
- inef1
-
09 jun 2012 18:23
Wanneer ik de link gebruik van mijn hoofdmenu, dan krijg ik onderstaand 404 error.
You may not be able to visit this page because of:
an out-of-date bookmark/favourite
a search engine that has an out-of-date listing for this site
a mistyped address
you have no access to this page
The requested resource was not found.
An error has occurred while processing your request.
Please try one of the following pages:
Home Page
If difficulties persist, please contact the System Administrator of this site.
Maar links (waar ik mijn menu heb staan) staat een hele grote knop met Phoca Gallery images en die doet het wel.
Dus die inhoud moet ik proberen om als tab bij mijn hoofdmenu krijgen.
You may not be able to visit this page because of:
an out-of-date bookmark/favourite
a search engine that has an out-of-date listing for this site
a mistyped address
you have no access to this page
The requested resource was not found.
An error has occurred while processing your request.
Please try one of the following pages:
Home Page
If difficulties persist, please contact the System Administrator of this site.
Maar links (waar ik mijn menu heb staan) staat een hele grote knop met Phoca Gallery images en die doet het wel.
Dus die inhoud moet ik proberen om als tab bij mijn hoofdmenu krijgen.
- inef1
-
09 jun 2012 21:13
Kun je een link naar je site posten zodat we kunnen zien wat je precies bedoelt?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
11 jun 2012 08:20
Hallo,
ik denk dat ik het probleem opgelost heb. In de module stond dat de module links uitgelijnd moest worden. Dit heb ik uitgezet en de module verdween uit de template.
Dus het werkt nu.Bedankt de reacties.
ik denk dat ik het probleem opgelost heb. In de module stond dat de module links uitgelijnd moest worden. Dit heb ik uitgezet en de module verdween uit de template.
Dus het werkt nu.Bedankt de reacties.
- inef1
-
Tijd voor maken pagina: 0.648 seconden