Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Vraag over de plugin EU e-Privacy Directive

10 jun 2012 14:42 - 10 jun 2012 14:43
Ik heb naar aanleiding van de EU Cookie-richtlijnen de plugin EU e-Privacy Directive getest in WAMP maar dan krijg ik geen messagebox. Ik gebruikt een template van Joomlart met JAT3.

Vervolgens heb ik, volgens instructie op de website van de betr. plugin, de plugin "Modal System Messages" geïnstalleerd en dan komt er ook een messagebox.
In de settings van die plugin heb ik "Load jQuery" op "No" gezet omdat ik al Frontpage Slideshow heb draaien met de hoogste jQuery-versie.

Helaas kan ik na uitloggen niet meer in de backend van de testsite komen omdat deze een wit scherm geeft. Pas als ik in phpMyAdmin de plugin "Modal System messages" disable lukt dat weer wel.

Heeft iemand anders deze combinatie ook al getest en zie ik wellicht iets over het hoofd?

Groet, Paul
  • paulg
  • paulg's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

11 jun 2012 14:46
Vermoed dat die Modal System Messages niet helemaal lekker is. Zodra ik hem installeer gebeuren er ook hele vreemde dingen in de backend en krijg ik een foutmelding (plugins\system\modalmessages\modalmessages.php on line 66). Popup wel zichtbaar op frontend en ik kan nog wel gewoon inloggen in de backend maar de hele layout van de backend wordt wel verziekt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

11 jun 2012 14:54
Bedankt voor het uitproberen, Astrid. Dan ligt het niet aan mij maar deugt inderdaad die Modal System Messages plugin niet.
Ik kreeg na installatie van die plugin ook (alleen de eerste keer) twee foutmeldingsregels in de messagebox maar is vervolgens de hele backend verdwenen.
  • paulg
  • paulg's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

19 jun 2012 21:45
Ik heb op mijn frontpage Ari Image Slider draaien. En ik heb de EU e-Privacy Directive plugin geïnstalleerd.
Werkt in alle browsers, maar in IE9 werkt de image slider niet zolang je geen toestemming hebt gegeven om cookies te plaatsen. Dit staat los van de plugin Modal System Messages; in- of uitschakelen maakt niet uit voor de werking van de image slider.
De Modal System Message plugin werkt bij mij dus wel, maar ik heb hem uitgeschakeld, omdat de melding van de EU e-Privacy Directive dan op elke pagina verschijnt zolang je geen toestemming hebt gegeven.
Zie www.dekaleberg.nl
Website staat bij een hosting provider. Joomla 2.5.5.
  • alex0703
  • alex0703's berichtenfoto
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.758 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie