Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Phoca verschijnt niet in backend
14 jun 2012 17:11
had al een probleem met maprechten, alles opnieuw geinstalleerd dient het volgende probleem zich aan.
phoca gallery en maps geïnstalleerd, alles lijkt goed te gaan maar ik kan ze niet terug vinden in module beheer, wel in front maar backend zie ik niet terug, nu zag ik ook al een onderwerp waar het zelfde probleem was maar ik krijg het op die manier niet voor elkaar,
graag een oplossing, liefs in Jip en Janneke taal, dit gaat pet iets te boven,
het liefs iemand die mij dit wil instellen met mijn login krijgen om in de phpadmin de instelling goed te zetten, ?????
phoca gallery en maps geïnstalleerd, alles lijkt goed te gaan maar ik kan ze niet terug vinden in module beheer, wel in front maar backend zie ik niet terug, nu zag ik ook al een onderwerp waar het zelfde probleem was maar ik krijg het op die manier niet voor elkaar,
graag een oplossing, liefs in Jip en Janneke taal, dit gaat pet iets te boven,
het liefs iemand die mij dit wil instellen met mijn login krijgen om in de phpadmin de instelling goed te zetten, ?????
- Byrn
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
14 jun 2012 17:30
Ik begrijp iets niet in je vraag.
Je zegt het volgende:
Ik moet er bij zeggen dat ik geen Phoca kenner ben en misschien iets bij ga leren.
Je zegt het volgende:
Na installatie zijn modules nooit gelijk gepubliceerd. Hoe kan het zijn dat de modules zijn gepubliceerd zodat ze zichtbaar zijn in de frontend? Hetzelfde geldt ook voor de componenten. Ook deze publiceren zichzelf niet bij mijn weten.ik kan ze niet terug vinden in module beheer, wel in front maar backend zie ik niet terug
Ik moet er bij zeggen dat ik geen Phoca kenner ben en misschien iets bij ga leren.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
14 jun 2012 18:18
ik kan er gewoon een menu aan maken, dat werkt wel meteen na de installatie, log je uit zie ik ze niet meer terug in de modulebeheer, kan je er dus niets mee
George V. schreef : Ik begrijp iets niet in je vraag.
Je zegt het volgende:
Na installatie zijn modules nooit gelijk gepubliceerd. Hoe kan het zijn dat de modules zijn gepubliceerd zodat ze zichtbaar zijn in de frontend? Hetzelfde geldt ook voor de componenten. Ook deze publiceren zichzelf niet bij mijn weten.ik kan ze niet terug vinden in module beheer, wel in front maar backend zie ik niet terug
- Byrn
- Bekend met Joomla!NL
14 jun 2012 19:19Geef eens een link naar het bovenstaande misschien dat er dan leden zijn die met je mee kunnen kijken en je hier helpen met de daar gegeven oplossing.nu zag ik ook al een onderwerp waar het zelfde probleem was maar ik krijg het op die manier niet voor elkaar,
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
14 jun 2012 20:17Kun je stap voor stap aangeven wat je gedaan hebt en wat je bedoelt? Misschien brengt de link zoals Jelle vraagt ook uitkomst.Byrn schreef : ik kan er gewoon een menu aan maken, dat werkt wel meteen na de installatie, log je uit zie ik ze niet meer terug in de modulebeheer, kan je er dus niets mee
Groetjes , George
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
14 jun 2012 20:25
ok komt ie,
heb joomla versie 2.5.4
heb phoca gallery geinstalleerd versie 3.1.4 nu is het de backend modulebeheer niet terug te vinden.
zelfde verhaal phoca maps versie 2.0.5
in 1e instantie geeft joomla aan dat de installatie geslaagd is, je kan phoca gewoon installeren maar daarna ben ik het dus gewoon kwijt in module beheer.
heb joomla versie 2.5.4
heb phoca gallery geinstalleerd versie 3.1.4 nu is het de backend modulebeheer niet terug te vinden.
zelfde verhaal phoca maps versie 2.0.5
in 1e instantie geeft joomla aan dat de installatie geslaagd is, je kan phoca gewoon installeren maar daarna ben ik het dus gewoon kwijt in module beheer.
- Byrn
- Bekend met Joomla!NL
14 jun 2012 20:30
Log je wel in als Super Administrator?
Groetjes , George
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
14 jun 2012 20:37
En hier is ook nog wat te vinden met oog op je probleem.
joomlaforumnl.nl/forum/forum/16-1-6-x-en...hoca-gallery-backend
Neem aan dat het niet anders is voor 2.5
joomlaforumnl.nl/forum/forum/16-1-6-x-en...hoca-gallery-backend
Neem aan dat het niet anders is voor 2.5
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
14 jun 2012 22:01
dank voor je antwoord, alleen kom ik er niet verder mee, knal joomla er wel weer opnieuw op.
sluit maar af deze topic
sluit maar af deze topic
- Byrn
- Bekend met Joomla!NL
14 jun 2012 22:21
Geopend op verzoek TS
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
14 jun 2012 23:01
heb nu een bestandje toegevoegd om te laten zien dat phoca niet in de component staat
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Byrn
- Bekend met Joomla!NL
15 jun 2012 15:53 - 15 jun 2012 19:56
opgelost slotje
hosting bedrijf heeft verder geholpen
dit wordt ook geadviseerd door het bedrijf
U kunt uw website in php-5.3 modus draaien. Op deze manier krijgt u geen problemen met rechten. Voeg het volgende toe aan uw .htaccess file:
PHP Code:
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
hosting bedrijf heeft verder geholpen
dit wordt ook geadviseerd door het bedrijf
U kunt uw website in php-5.3 modus draaien. Op deze manier krijgt u geen problemen met rechten. Voeg het volgende toe aan uw .htaccess file:
PHP Code:
Code:
<FilesMatch "\.php$">
AddHandler x-httpd-php53 .php
</FilesMatch>
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Byrn
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.720 seconden