Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Chronoform breedte tekstvak & verschillende fonts
15 jun 2012 16:33
linkIk sta voor een mysterie.
Ik heb de script in de css aangepast om over het geheel een standaard breedte te krijgen voor de text area's.
Nu lukt dat tot de zend-knop, die heeft dezelfde parameters echter blijft een stukje korter.
Hoe of wat doe ik verkeerd, zie ik over het hoofd.
Ook zijn er 2 fonts te vinden in de forms, ook dat vind ik vreemd en krijg het niet voor elkaar om de standaard font van de template erin te krijgen.
Ik weet dat hier een expert is die veel van deze extentie afweet, ik hoop dat zij het antwoord voor me heeft.
www.brandwebdesign.nl/esperance
Ik heb de script in de css aangepast om over het geheel een standaard breedte te krijgen voor de text area's.
Nu lukt dat tot de zend-knop, die heeft dezelfde parameters echter blijft een stukje korter.
Hoe of wat doe ik verkeerd, zie ik over het hoofd.
Ook zijn er 2 fonts te vinden in de forms, ook dat vind ik vreemd en krijg het niet voor elkaar om de standaard font van de template erin te krijgen.
Ik weet dat hier een expert is die veel van deze extentie afweet, ik hoop dat zij het antwoord voor me heeft.
www.brandwebdesign.nl/esperance
- jondewit
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
15 jun 2012 16:35- jondewit
- Nieuw op Joomla!NL
15 jun 2012 19:53
Knop kan ik niet vinden. Lettertype kan je regelen door font-family en font-size toe te voegen aan regel 10.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 jun 2012 11:54
Het is de verzendknop van het formulier onder sieraden, die zou net zo breed moeten zijn als de rest maar blijft net 5px kleiner of zoiets.
- jondewit
- Nieuw op Joomla!NL
18 jun 2012 10:14
Had de knop wel gezien, maar bedoelde dat ik de oplossing daarvoor niet kan vinden. Misschien dat iemand die er met een frisse blik naar kijkt wel iets ziet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.895 seconden