Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
JCE Popup schaduw
JCE Popup schaduw
18 jun 2012 15:30
Op deze
pagina
heb ik diverse foto's staan die met JCE Popup vergroot worden, ook staan er enkele die ik nog moet aanpassen.
Zodra de foto's naast elkaar staan verschijnt er een paarse schaduw, nu weet ik dat ik die kleur kan aanpassen maar waarom gebeurt dit alleen als er meerdere foto's naast elkaar komen te staan? Bij de enkele foto's gebeurt dit namelijk niet.
Zodra de foto's naast elkaar staan verschijnt er een paarse schaduw, nu weet ik dat ik die kleur kan aanpassen maar waarom gebeurt dit alleen als er meerdere foto's naast elkaar komen te staan? Bij de enkele foto's gebeurt dit namelijk niet.
- @yourservice
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
JCE Popup schaduw
18 jun 2012 16:44
Die paarse rand zie je omdat die plaatjes klikbaar zijn. Vermoedelijk wordt die kleur overgenomen vanuit je template. Wellicht kun je nog wat aanpassen via de Mediabox-plugin bij het Pop-up thema of de Pop-up opties.
Groetjes, Paul
Groetjes, Paul
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
JCE Popup schaduw
18 jun 2012 17:10
Dat is t m juist Paul, als er 1 staat is die er niet, zodra er 2 of meer naast elkaar staan wel!
- @yourservice
JCE Popup schaduw
18 jun 2012 17:14
Verder zie ik eerlijk gezegd geen verschil, bij zowel één plaatje als bij meerdere naast elkaar zie ik een paars kader om de foto. Als je er met de muis overheen gaat komt onderaan iedere foto een iets dikkere paarse rand, ook dat zie ik in beide gevallen. Of bedoel je iets anders?
Groetjes, Paul
Groetjes, Paul
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
JCE Popup schaduw
18 jun 2012 17:31 - 18 jun 2012 17:34
Hoi Paul,
Ik gebruik zelf FireFox of Chrome, ik zie idd dat bij Explorer (gebruik jij dat ook?) bij alle foto's deze rand tevoorschijn komt. Dan is t simpel dan moet ik de schaduw aanpassen in de template.
Bedankt zover.
Groetjes,
Wilfred
Edit: sterker nog, bij FireFox zie ik ze helemaal niet, bij Chrome bij meer op een rij en bij IE overal...
Ik gebruik zelf FireFox of Chrome, ik zie idd dat bij Explorer (gebruik jij dat ook?) bij alle foto's deze rand tevoorschijn komt. Dan is t simpel dan moet ik de schaduw aanpassen in de template.
Bedankt zover.
Groetjes,
Wilfred
Edit: sterker nog, bij FireFox zie ik ze helemaal niet, bij Chrome bij meer op een rij en bij IE overal...
- @yourservice
JCE Popup schaduw
18 jun 2012 17:51
Hoi Wilfred,
Klopt, ik heb gekeken met IE9. Wat jij bedoelt zie ik nu ook in Chrome. In Firefox zie ik helemaal geen randen.
Groetjes, Paul
Klopt, ik heb gekeken met IE9. Wat jij bedoelt zie ik nu ook in Chrome. In Firefox zie ik helemaal geen randen.
Groetjes, Paul
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
JCE Popup schaduw
18 jun 2012 20:14
Hallo,
Dit lijkt mij dus echt een browser issue en misschien aan te passen om voor de verschillende browsers de CSS aan te passen, of dit kleine verschil te nemen zo als het is.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Dit lijkt mij dus echt een browser issue en misschien aan te passen om voor de verschillende browsers de CSS aan te passen, of dit kleine verschil te nemen zo als het is.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden