Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Phoca geeft grote foto bij mouseover.
20 jun 2012 23:36
Hallo Allemaal.
Ik heb op de website van ons koor een tijd gewerkt met JAlbum voor onze fotoalbums.
Omdat ik daar niet meer zo tevreden over ben (steeds ongevraagde reclameboodschappen), ben ik overgestapt naar Phoca gallery.
Nu krijg ik bij de weergave van een fotoalbum (categorie) steeds de grote foto te zien als ik met de muis over een miniatuur heen ga. Ik wil dat niet, temeer omdat ik veelal maar een deel van de foto kan zien. Ik wil gewoon dat als je op zo'n miniatuur klikt de box voor de slideshow opent zodat je de diavoorstelling kunt draaien.
Nu was dat in het begin ook het geval, maar ik ben wat aan het experimenteren geweest met de lay-out en heb zodoende waarschijnlijk ergens iets verkeerd ingesteld.
Ik heb me rot gezocht bij de weergave opties van Phoca, maar kan verdorie niet meer vinden hoe ik e.e.a. ongedaan kan maken.
Ik heb tijdens het experimenteren met Phoca ook nog ge-update van Joomla 2.5.4. naar 2.5.6., maar denk overigens dat dat er niets mee te maken heeft.
Vr. gr.
Frans
Ik heb op de website van ons koor een tijd gewerkt met JAlbum voor onze fotoalbums.
Omdat ik daar niet meer zo tevreden over ben (steeds ongevraagde reclameboodschappen), ben ik overgestapt naar Phoca gallery.
Nu krijg ik bij de weergave van een fotoalbum (categorie) steeds de grote foto te zien als ik met de muis over een miniatuur heen ga. Ik wil dat niet, temeer omdat ik veelal maar een deel van de foto kan zien. Ik wil gewoon dat als je op zo'n miniatuur klikt de box voor de slideshow opent zodat je de diavoorstelling kunt draaien.
Nu was dat in het begin ook het geval, maar ik ben wat aan het experimenteren geweest met de lay-out en heb zodoende waarschijnlijk ergens iets verkeerd ingesteld.
Ik heb me rot gezocht bij de weergave opties van Phoca, maar kan verdorie niet meer vinden hoe ik e.e.a. ongedaan kan maken.
Ik heb tijdens het experimenteren met Phoca ook nog ge-update van Joomla 2.5.4. naar 2.5.6., maar denk overigens dat dat er niets mee te maken heeft.
Vr. gr.
Frans
- fbennenb
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
21 jun 2012 13:25
De enige instelling die ik kan bedenken is deze:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 jun 2012 22:14
Aan je omschrijving te lezen, gok ik dat je "overlib" aan hebt staan. Misschien een link naar je site zodat ik kan zien wat je exact bedoelt?
Groetjes
Jeugdkooranimo.nl
Jeugdkooranimo.nl
- jeugdkooranimo
- Joomla!NL ontdekker
22 jun 2012 00:21
Hallo Astrid en "Jeugdkoor animo".
Ik heb de instellingen van Astrid uitgeprobeerd, maar er veranderde niets.
Dat van die overlib zou dus wel eens kunnen kloppen.
Alleen, ik heb na het antwoord van Astrid de module gedeïnstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Daarmee was het probleem opgelost.
Dit item kan dus worden gesloten.
Allebei bedankt.
Vr. gr.
Frans
Ik heb de instellingen van Astrid uitgeprobeerd, maar er veranderde niets.
Dat van die overlib zou dus wel eens kunnen kloppen.
Alleen, ik heb na het antwoord van Astrid de module gedeïnstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Daarmee was het probleem opgelost.
Dit item kan dus worden gesloten.
Allebei bedankt.
Vr. gr.
Frans
- fbennenb
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.659 seconden