Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Hoeveel galerieën in Phoca Gallery 3.2.0
22 jun 2012 20:20 - 22 jun 2012 20:24
Ik heb 10 albums (galerieën) in mijn overzicht staan en ik zie er op de site maar 8 verschijnen. Alleen album 9 en 10 zijn niet zichtbaar. Alle albums heb ik op dezelfde manier gemaakt en toch zie ik ze niet allemaal.
Ik gebruik Joomla 2.5.4 en Phoca Gallery 3.2.0. Site is www.dynamictennismaasgouw.nl onder het menu-item "Foto's"
Weet iemand of er een beperking zit op een hoger aantal dan 8? Wie helpt?
Ik gebruik Joomla 2.5.4 en Phoca Gallery 3.2.0. Site is www.dynamictennismaasgouw.nl onder het menu-item "Foto's"
Weet iemand of er een beperking zit op een hoger aantal dan 8? Wie helpt?
- Hoepie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
22 jun 2012 21:05
Een kwestie van de instellingen in de parameters van het menu-item het standaard aantal categorieën staan dan op 8?
Ergens daar in de buurt kan je instellen dat de pagina's worden ingesteld.
Staat nu denk ik af?
Ergens daar in de buurt kan je instellen dat de pagina's worden ingesteld.
Staat nu denk ik af?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
22 jun 2012 21:50
Bedankt voor je reactie Anne maar kun je iets duidelijker aangeven waar in het menu-item ik het aantal categorieën kan wijzigen.
- Hoepie
- Bekend met Joomla!NL
22 jun 2012 22:13
Misschien heb ik e.e.a. fout uitgelegd.
Kijk hier nog eens naar onder Categories View Setttings (Category list)
de 2 laatste instellingen en dan met name de
Pagination (Categories View) = Set pagination values for Categories View
als je daar invult de waardes van de indeling van het aantal categorieën per pagina gesepareerd door een puntkomma zonder spaties (bijvoorbeeld 5;10;15 etc) dan zouden er 5 categorieën per pagina moeten komen en zal er een "volgende" "einde" etc tevoorschijn moeten komen op je website.
Kijk hier nog eens naar onder Categories View Setttings (Category list)
de 2 laatste instellingen en dan met name de
Pagination (Categories View) = Set pagination values for Categories View
als je daar invult de waardes van de indeling van het aantal categorieën per pagina gesepareerd door een puntkomma zonder spaties (bijvoorbeeld 5;10;15 etc) dan zouden er 5 categorieën per pagina moeten komen en zal er een "volgende" "einde" etc tevoorschijn moeten komen op je website.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
23 jun 2012 08:11
Bedankt Anne, maar volgens mij staan die gegevens op mijn site zo ingesteld. Alleen staat er uitdrukkelijk vermeld die waardes te scheiden door een komma en geen punt-komma.
Zie printscreen van mijn instellingen.
Wat zou er dan nog verkeerd kunnen zijn?
Zie printscreen van mijn instellingen.
Wat zou er dan nog verkeerd kunnen zijn?
- Hoepie
- Bekend met Joomla!NL
23 jun 2012 09:38 - 23 jun 2012 09:39
groetjes,
Anne
Anne
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
23 jun 2012 15:08
Hartelijk dank Anne voor de tips die ik heb gekregen. Hiermee ben ik weer een heel stuk wijzer geworden en ben weer meer te weten gekomen van PG.
Het probleem heb ik inmiddels opgelost. De twee laatst gemaakte albums waren niet zichtbaar, ik durf het bijna niet te zeggen, omdat ik de toegangsrechten in de categorielijst verkeerd had ingesteld. Dat was alles!
Nogmaals dank.
Het probleem heb ik inmiddels opgelost. De twee laatst gemaakte albums waren niet zichtbaar, ik durf het bijna niet te zeggen, omdat ik de toegangsrechten in de categorielijst verkeerd had ingesteld. Dat was alles!
Nogmaals dank.
- Hoepie
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden