Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Inloggen ed.
Inloggen ed.
25 jun 2012 20:37
Is het mogelijk om de items wachtwoord vergeten, inlognaam vergeten en registeren zo in te stellen dat deze niet zichtbaar zijn als er op inloggen wordt geklikt.
Alvast bedankt
Burnitall
Alvast bedankt
Burnitall
- Burnitall
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Inloggen ed.
26 jun 2012 08:58
Hallo Burnitall,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik snap je vraag niet. Die zijn standaard onzichtbaar als je op inloggen klikt. Enige dat ik kan bedenken is dan dat het in je template zit.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik snap je vraag niet. Die zijn standaard onzichtbaar als je op inloggen klikt. Enige dat ik kan bedenken is dan dat het in je template zit.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Inloggen ed.
26 jun 2012 09:29
Hallo Astrid
Miscchien is het duidelijker als je op mijn in nog aanbouwzijnde website kijkt.
eurometaal.mine.nu
Als je naar aanmelden gaat krijg je een dropdown menu met inloggen - register - nieuw wachtwoord - inlognaam vergeten..
Als je nu op inloggen klikt zie onder de twee balkje waar je je inlognaam en wachtwoord invult , ■Wachtwoord vergeten? ■Gebruikersnaam vergeten? ■Nog geen account? , staan.
Deze drie items wil ik hier niet zichtbaar hebben. Ze staan immers in het dropdownmenu.
Bij Joomla 1.xx en 1.5xx kon je dit nog ergens aangeven bij de instellingen. Helaas kan ik dit nu even niet zo snel terug vinden. Ik gebruik de laatste versie (op dit moment dan) van Joomla 2.5.xx
Miscchien is het duidelijker als je op mijn in nog aanbouwzijnde website kijkt.
eurometaal.mine.nu
Als je naar aanmelden gaat krijg je een dropdown menu met inloggen - register - nieuw wachtwoord - inlognaam vergeten..
Als je nu op inloggen klikt zie onder de twee balkje waar je je inlognaam en wachtwoord invult , ■Wachtwoord vergeten? ■Gebruikersnaam vergeten? ■Nog geen account? , staan.
Deze drie items wil ik hier niet zichtbaar hebben. Ze staan immers in het dropdownmenu.
Bij Joomla 1.xx en 1.5xx kon je dit nog ergens aangeven bij de instellingen. Helaas kan ik dit nu even niet zo snel terug vinden. Ik gebruik de laatste versie (op dit moment dan) van Joomla 2.5.xx
- Burnitall
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Inloggen ed.
26 jun 2012 09:33
Bij 1.5 kon dat ook al niet bij de standaard inlog hoor. Dit is alleen mogelijk als je de php bestanden van com_login handmatig aanpast.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Inloggen ed.
26 jun 2012 10:09
Er waren wel diverse login extensies voor J1.5 die meer opties boden dan de standaard meegeleverde extensie om in te loggen. Misschien moet je daar eens naar kijken of deze ook voor J2.5 al beschikbaar zijn.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.656 seconden