Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Chronoforms en email
Chronoforms en email
27 jun 2012 19:51
Hallo, heb een formulier gemaakt in chronoforms. Dit werkt. Echter ik wil hem uitbreiden als volgt. Leden kunnen een vraag stellen aan verschillende commissies, deze kies in de drop box. Nu moet er een email verzonden worden aan het emailadres welke bij de betreffende commissie hoort. Dus als van de commissies bijvoorbeeld com1 - com2 - com3, com1 wordt gekozen moet vraag naar email van com1 verzonden worden. Weet iemand of dit mogelijk is en zoja hoe. Vast bedankt voor reacties André
- atc
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Chronoforms en email
27 jun 2012 21:02
Je kunt Chronoforms uitbreiden met extra opties zoals voorwaardelijke e-mail acties.
Hiervoor kun je bijvoorbeeld "ChronoForms v4 Email [GH] action" gebruiken.
te downloaden op: greyhead.net/how-to-docs/chronoforms-v4-actions
Hiervoor kun je bijvoorbeeld "ChronoForms v4 Email [GH] action" gebruiken.
te downloaden op: greyhead.net/how-to-docs/chronoforms-v4-actions
- Peter
- Algemeen Moderator
Chronoforms en email
28 jun 2012 13:38
Hoi Peter bedankt, heb bestnadje gedownload maar helaas loop ik al vast om het te installeren, lukt niet via extentions. Heb jij ervaring met dit V4 action email_gh.
- atc
- Bekend met Joomla!NL
Chronoforms en email
28 jun 2012 17:21 - 28 jun 2012 17:48
Dit moet je inderdaad op een iets andere manier installeren. Chronoforms heeft een eigen knop hiervoor in de backend "install action". zie afbeelding
succes!
edit Peter: ik geloof dat mijn tekst in de afbeelding niet helemaal loopt..... maar de bedoeling is wel duidelijk
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
succes!
edit Peter: ik geloof dat mijn tekst in de afbeelding niet helemaal loopt..... maar de bedoeling is wel duidelijk
- Peter
- Algemeen Moderator
Chronoforms en email
29 jun 2012 11:14
Hoi Peter weer bedankt, heb email v4 geladen en zie het ook staan bij Action, Email[GH]. Maar nu nog zien te koppelen aan de Drop Down waar mijn keuzes in staan. Maar ben bang dat ik te weinig kennis heb mede door mijn engels. Mocht je nog tips hebben graag. André
- atc
- Bekend met Joomla!NL
Chronoforms en email
29 jun 2012 12:31
Kun je aangeven wat je tot nu toe hebt uitgeprobeerd en waar je vastloopt?
- Peter
- Algemeen Moderator
Chronoforms en email
29 jun 2012 12:45 - 29 jun 2012 12:48
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Peter, in bijlage kopiescreen van mijn opzet. Ik ben local bezig. Website is www.atcswifterbant.nl . Hier staat de huidige opzet "Heeft u een vraag" nog maar deze wil ik dus uitbreiden met DropDown keuze en rechtstreeks mail aan betreffende gemaakte keuze. Gr. André
- atc
- Bekend met Joomla!NL
Chronoforms en email
29 jun 2012 13:06
Ik heb zelf een formulier gemaakt waarin op basis van een checkbox een e-mail verzonden wordt. Ik denk dat je in de "conditional box" waarschijnlijk de waarde moet kiezen die je in je dropdown hebt aangegeven.
Ik heb nu even geen tijd om er verder in te duiken, maar kijk eens in mijn eerdere posts over Chronoforms
Hiermee zou je wel wat op weg geholpen moeten worden denk ik.
Ik heb nu even geen tijd om er verder in te duiken, maar kijk eens in mijn eerdere posts over Chronoforms
Hiermee zou je wel wat op weg geholpen moeten worden denk ik.
- Peter
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.760 seconden