Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Plg EU e-Privacy Directive Aanpassingen elders dan in .ini?
28 jun 2012 20:39
Obv een vraag in het 1.5.X gedeelte heb ik tekst kunnen aanpassen in deze erg handige plugin. Nou wil ik eigenlijk de link naar de documentatie eventueel aanpassen en een link naar de eigen privacyverklaring ertussen zetten.
Die eerste zie ik in het php file staan. Voor die andere lijken me twee regels in het ini file toepasselijk:
PLG_SYS_EPRIVACY_POLICYURL_LABEL="Richtlijn URL"
PLG_SYS_EPRIVACY_POLICYURL_DESC="Een geldige URL naar Uw privacy document. Indien deze leeg is zal geen verwijzing getoond worden in bij de notificatie"
Ik heb op verschillende manieren met teksten daarin geexperimenteerd, maar dat levert niks op. Ik heb geen verstand van php, dus ga ik liever niet zonder advies aan de slag. Ik ben blij met handige tips.
dank..
Die eerste zie ik in het php file staan. Voor die andere lijken me twee regels in het ini file toepasselijk:
PLG_SYS_EPRIVACY_POLICYURL_LABEL="Richtlijn URL"
PLG_SYS_EPRIVACY_POLICYURL_DESC="Een geldige URL naar Uw privacy document. Indien deze leeg is zal geen verwijzing getoond worden in bij de notificatie"
Ik heb op verschillende manieren met teksten daarin geexperimenteerd, maar dat levert niks op. Ik heb geen verstand van php, dus ga ik liever niet zonder advies aan de slag. Ik ben blij met handige tips.
dank..
- Thes
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
29 jun 2012 10:21
Hi Thes,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik vermoed, gezien de taalstring die je daar geeft, dat je het dus in zou moeten kunnen stellen bij je plugin in de backend.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik vermoed, gezien de taalstring die je daar geeft, dat je het dus in zou moeten kunnen stellen bij je plugin in de backend.