Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Plg EU e-Privacy Directive Aanpassingen elders dan in .ini?
28 jun 2012 20:39
Obv een vraag in het 1.5.X gedeelte heb ik tekst kunnen aanpassen in deze erg handige plugin. Nou wil ik eigenlijk de link naar de documentatie eventueel aanpassen en een link naar de eigen privacyverklaring ertussen zetten.
Die eerste zie ik in het php file staan. Voor die andere lijken me twee regels in het ini file toepasselijk:
PLG_SYS_EPRIVACY_POLICYURL_LABEL="Richtlijn URL"
PLG_SYS_EPRIVACY_POLICYURL_DESC="Een geldige URL naar Uw privacy document. Indien deze leeg is zal geen verwijzing getoond worden in bij de notificatie"
Ik heb op verschillende manieren met teksten daarin geexperimenteerd, maar dat levert niks op. Ik heb geen verstand van php, dus ga ik liever niet zonder advies aan de slag. Ik ben blij met handige tips.
dank..
Die eerste zie ik in het php file staan. Voor die andere lijken me twee regels in het ini file toepasselijk:
PLG_SYS_EPRIVACY_POLICYURL_LABEL="Richtlijn URL"
PLG_SYS_EPRIVACY_POLICYURL_DESC="Een geldige URL naar Uw privacy document. Indien deze leeg is zal geen verwijzing getoond worden in bij de notificatie"
Ik heb op verschillende manieren met teksten daarin geexperimenteerd, maar dat levert niks op. Ik heb geen verstand van php, dus ga ik liever niet zonder advies aan de slag. Ik ben blij met handige tips.
dank..
- Thes
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
29 jun 2012 10:21
Hi Thes,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik vermoed, gezien de taalstring die je daar geeft, dat je het dus in zou moeten kunnen stellen bij je plugin in de backend.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik vermoed, gezien de taalstring die je daar geeft, dat je het dus in zou moeten kunnen stellen bij je plugin in de backend.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 jun 2012 17:20 - 01 jul 2012 08:59
Hallo Thes, misschien begrijp ik je niet, maar ik heb ook een eigen url gebruik,
www.atcswifterbant.nl
bedoel je dit of is dit te makkelijk, gr. André
Edit WoodyF4u: Ik heb je tekstlink aangepast naar een werkende URL, zodat deze weer werkt. Er stond atcswifterbnat ipv atcswifterbant .
Edit WoodyF4u: Ik heb je tekstlink aangepast naar een werkende URL, zodat deze weer werkt. Er stond atcswifterbnat ipv atcswifterbant .
- atc
- Bekend met Joomla!NL
01 jul 2012 09:04
Heb je deze Engelstalige stap-voot-stap uitleg al gevolgd?
Klik hier.
Klik hier.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
01 jul 2012 09:57
Zoals ik al aangaf, invullen bij de plugin parameters:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden