Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
op zoek naar designer-virtuemart of iets vergelijkbaars
02 jul 2012 09:47
Hoi allemaal
wij zoeken iets zoals designer-virtuemart-2-0-v4-1 maar het liefst dan een open source versie ipv deze (kosten 2000 euro)
weet iemand iets of iets vergelijkbaars met ongeveer dezelfde functies. het is nodig voor een website waar mensen zelf bij een naambordje kunnen ontwerpen met de teksten erop en meteen het voorbeeld zien.
wij zoeken iets zoals designer-virtuemart-2-0-v4-1 maar het liefst dan een open source versie ipv deze (kosten 2000 euro)
weet iemand iets of iets vergelijkbaars met ongeveer dezelfde functies. het is nodig voor een website waar mensen zelf bij een naambordje kunnen ontwerpen met de teksten erop en meteen het voorbeeld zien.
- F2D
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
02 jul 2012 11:25
Wat ik begrepen heb zijn bij
Shirtnetwork
de kosten € 1,00 per verkocht item. Let wel,
dit
is uitsluitend voor T-shirts.
Misschien kun je iets met attribute-manager ook nog wel iets mee. Helaas niet compatibel met VM 2.0.
Ik heb geen idee wat je wilt gaan doen of wat je omzet prognose is, maar ca € 3.000,00 investeren om een bedrijf te starten met een product wat goed wordt onderhouden en dat doet wat je wilt lijkt mij nog best meevallen. Dat kost een beetje POS systeem ook al.
Misschien kun je iets met attribute-manager ook nog wel iets mee. Helaas niet compatibel met VM 2.0.
Ik heb geen idee wat je wilt gaan doen of wat je omzet prognose is, maar ca € 3.000,00 investeren om een bedrijf te starten met een product wat goed wordt onderhouden en dat doet wat je wilt lijkt mij nog best meevallen. Dat kost een beetje POS systeem ook al.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
02 jul 2012 11:38
Hoi bedankt voor je antwoord. Het is niet voor onszelf maar voor een klant en deze wil de kosten niet voor het component. ik weet ook wel dat je beter iets kan kopen voor vm2 zoals genoemd component
maar daarom zijn we dus op zoek naar iets soortgelijks. het is voor een website die naambordjes gaat verkopen en waar je dan een naambordje kan kiezen en zelf je tekst er op kan maken. zodat je meteen de uitwerking ziet en het ook zo kan bestellen. eigenlijk precies zoals het genoemde component kan.
attributes is geen optie omdat je geen voorbeeld kan zien.
maar daarom zijn we dus op zoek naar iets soortgelijks. het is voor een website die naambordjes gaat verkopen en waar je dan een naambordje kan kiezen en zelf je tekst er op kan maken. zodat je meteen de uitwerking ziet en het ook zo kan bestellen. eigenlijk precies zoals het genoemde component kan.
attributes is geen optie omdat je geen voorbeeld kan zien.
- F2D
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
02 jul 2012 11:51
Ik ben toch bang dat er voor de klant niets anders op zit dan de beurs te trekken. Ik ken niets anders wat dit kan binnen Joomla / Virtuemart. Dat zegt niets. Ik ben maar 1 van de ca 4000 leden hier op het forum.
Het kan ook zijn dat je dit buiten Joomla / Virtuemart moet gaan zoeken en de schijn wekken dat het 1 website is.
Het kan ook zijn dat je dit buiten Joomla / Virtuemart moet gaan zoeken en de schijn wekken dat het 1 website is.
Groetjes , George
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.761 seconden