Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Jomsocial en Kunena

Jomsocial en Kunena

02 jul 2012 13:24
Hallo

Ik heb al mooi forum draaien met net iets meer dan 2000 leden. Het forum en de website zijn al best verouderd, dus ik ga werken aan een nieuwe community!

Ik wil gebruik maken van Kunena, het lijkt me prettig werken en ook hier vind ik het als gebruiker prettig overkomen.
Zelf vind ik de standaard functies van kunena wat beperkt, ik wil de leden juist wat dichter bij elkaar brengen en motiveren elkaar te helpen en te ontmoeten. Ik wil er een community van maken.

Nu heb ik rondgekeken en Jomsocial lijkt me ideaal. Ik heb een klein budget dus het kan. Nu zou ik voordat ik het geld er aan uit geef willen vragen naar de ervaringen van andere mensen die de volgende zaken combineerden:

Joomla 2.5
Jomsocial 2.6.2
Kunena 2.0

Is het gebruiksvriendelijk? Werken Kunena en Jomsocial goed samen en wat zijn de mogelijkheden?

Ik wil de community niet te uitgebreid hebben, iets zoals Joomlanl is het streven.

Alvast bedankt!

Dirk
  • dconel
  • dconel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Jomsocial en Kunena

02 jul 2012 14:07 - 02 jul 2012 14:07
Ik zou zeggen kijk rond hier op het forum. Wij hebben de exacte configuratie zoals jij dat wenst. Wanneer je op profiel klikt kom je in het JomSocial gebeuren hier op het forum.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

Jomsocial en Kunena

02 jul 2012 14:22
Ah, kijk! Dan zijn er dus gebruikers met ervaring aanwezig. Kan jij me vertellen of Kunena en Jomsocial goed samenwerken? Jullie hebben ook de nieuwe Kunena geïnstalleerd?

Verder ben ik benieuwd hoe gebruiksvriendelijk Jomsocial is voor jou als Moderator en lid van Technisch team.
  • dconel
  • dconel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Jomsocial en Kunena

02 jul 2012 14:32
We gebruiken niet alle functionaliteiten die JomSocial bied. Het is voornamelijk de Private Mail die we er mee afhandelen. Samen met een aantal plugins voor JS werkt het voor ons prima. Het enige nadeel zijn de jaarlijks terugkerende kosten die wij hierdoor genereren om de meest recente versies overal van te gebruiken.

Wij hebben Kunena nog op 1.7.2 draaien omdat er nog een aantal kleine onvolkomenheden zijn in versie 2.0, maar daar kun je op het Kunena forum meer over vinden.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.759 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie