Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
dropdown
dropdown
03 jul 2012 09:53
Even een vraag. Ben voor een tijdschrift dat altijd op papier verscheen een website aan het ontwikkelingen waarop de artikelen die voordien op papier zijn verschenen nu digitaal worden aangeboden.
De bedoeling is dat bezoekers deze artikelen kunnen vinden m.b.v. twee dropdownboxen, een waarin gekozen kan worden voor een auteur van artikelen (een auteur heeft meestal meerdere artikelen op zijn naam staan) en de andere waarin gekozen kan worden voor een bepaald thema (waaraan dan meerdere artikelen onder vallen). De dropdowns hoeven niet persé gekoppeld te zijn.
Ik ben daarvoor op zoek naar extensie die dit mogelijk maakt. Al lang gezocht, maar kan zo niets vinden
Heeft iemand een gouden idee?
Alvast heel hartelijk bedankt!!!
Groet,
Hadewijch
De bedoeling is dat bezoekers deze artikelen kunnen vinden m.b.v. twee dropdownboxen, een waarin gekozen kan worden voor een auteur van artikelen (een auteur heeft meestal meerdere artikelen op zijn naam staan) en de andere waarin gekozen kan worden voor een bepaald thema (waaraan dan meerdere artikelen onder vallen). De dropdowns hoeven niet persé gekoppeld te zijn.
Ik ben daarvoor op zoek naar extensie die dit mogelijk maakt. Al lang gezocht, maar kan zo niets vinden
Heeft iemand een gouden idee?
Alvast heel hartelijk bedankt!!!
Groet,
Hadewijch
- Hadewijch
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
dropdown
03 jul 2012 11:26 - 03 jul 2012 11:26
De gouden tip? Nee, die heb ik niet. Zoek even op een uitgebreide 'search' extensie op
extensions.joomla.org
.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
dropdown
03 jul 2012 11:29
Bedankt George V, maar dat heb ik natuurlijk al uren gedaan, anders had ik de vraag hier niet geplaatst, hoor. Nee, ik roep jullie deskundige hulp in omdat ik er zelf gewoon even niet uit kom. Hoop dus nog steeds dat er iemand is die me verder kan helpen...Maar bedankt voor de tip.
- Hadewijch
- Joomla!NL ontdekker
dropdown
03 jul 2012 11:42
Een bronzen tip misschien.
Deze extensie
is denk ik wat je zoekt, maar is helaas alleen voor Joomla 1.5 beschikbaar.
Groetjes , George
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
dropdown
03 jul 2012 12:39
Dag George V, ja, dat is een mooie oplossing, die ken ik. Maar helaas niet voor 2.5.
Het lijkt erop dat ik iets gevonden heb, zie: demo1720.solidsystem.it/en/ (Custom Properties Search). Wie weet kun je er zelf ook nog eens iets mee,
Groet,
Hadewijch
Het lijkt erop dat ik iets gevonden heb, zie: demo1720.solidsystem.it/en/ (Custom Properties Search). Wie weet kun je er zelf ook nog eens iets mee,
Groet,
Hadewijch
- Hadewijch
- Joomla!NL ontdekker
dropdown
03 jul 2012 13:25
Ziet er goed uit.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.