Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Mappen aangemaakt met Filezilla niet zichtbaar in Phoca
03 jul 2012 22:17 - 03 jul 2012 22:17
Joomla 2.5.6 en phoca 3.2.0
Ik heb voor de aankomende vakantie al vast albums gemaakt in Phoca van de diverse plaatsen die we gaan bezoeken.
Dit heb ik gedaan met Filezilla. Nu zie ik in Phoca die mappen niet terug. Alleen de hoofdmap "vakantie" maar de submappen niet. Als ik een map aanmaak d.m.v. Phoca zelf, zie ik hem wel in Filezilla/ Blijkbaar werkt het bij mij maar in 1 richting. Hoe kan ik dit werkend krijgen?
Ik heb voor de aankomende vakantie al vast albums gemaakt in Phoca van de diverse plaatsen die we gaan bezoeken.
Dit heb ik gedaan met Filezilla. Nu zie ik in Phoca die mappen niet terug. Alleen de hoofdmap "vakantie" maar de submappen niet. Als ik een map aanmaak d.m.v. Phoca zelf, zie ik hem wel in Filezilla/ Blijkbaar werkt het bij mij maar in 1 richting. Hoe kan ik dit werkend krijgen?
- jeebee
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
03 jul 2012 22:29
Waar verwacht je die mappen te zien in phoca? Zie je ze wel in mediabeheer?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 jul 2012 22:33
Hoi Astrid,
Ja in Mediabeheer zie ik ze allemaal.
Nou, ik verwacht ze te zien op het punt waar je in phoca een map selecteert om afbeeldingen toe te voegen. Ik heb in een eerder topic gelezen dat je via FTP alles klaar kunt zetten (mappen, afbeeldingen) en dat je het in Phoca verder kunt afronden.
Ja in Mediabeheer zie ik ze allemaal.
Nou, ik verwacht ze te zien op het punt waar je in phoca een map selecteert om afbeeldingen toe te voegen. Ik heb in een eerder topic gelezen dat je via FTP alles klaar kunt zetten (mappen, afbeeldingen) en dat je het in Phoca verder kunt afronden.
- jeebee
- Joomla!NL ontdekker
03 jul 2012 22:54
Als je de mappen in de juiste map hebt staan, zou ik dit ook verwachten. Heb je al geprobeerd on in 1 map een afbeelding te zetten met ftp. Zou nog kunnen zijn dat lege mappen niet gezien worden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
03 jul 2012 23:01
Dat dacht ik ook, maar ook de testfoto in de mappen helpt niet.
- jeebee
- Joomla!NL ontdekker
03 jul 2012 23:23
Dan snap ik het ook niet meer. Ik werk al jaren op deze manier met phoca.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
04 jul 2012 20:33
Hmmm, we hebben een doorbraak. Kan het zijn dat er een maximum aan het aantal submappen zit?
Ik had de volgende hierarchie binnen de map van Phoca. Vakantie --> Amerika 2012 --> Mappen met plaatsnamen. Die mappen met plaatsnamen waren niet zichtbaar.
Nu heb ik ze aangemaakt op het niveau van Amerika 2012 (dus niet meer er onder) en nu ziet Phoca ze wel!!??
Strange
Probleem enigszins opgelost dus....
Ik had de volgende hierarchie binnen de map van Phoca. Vakantie --> Amerika 2012 --> Mappen met plaatsnamen. Die mappen met plaatsnamen waren niet zichtbaar.
Nu heb ik ze aangemaakt op het niveau van Amerika 2012 (dus niet meer er onder) en nu ziet Phoca ze wel!!??
Strange
Probleem enigszins opgelost dus....
- jeebee
- Joomla!NL ontdekker
04 jul 2012 20:41
Is niet vreemd. Hiërarchie wordt bepaald door je categorieën in de backend. Je hebt idd zelf de oplossing gevonden.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden