Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Aanmelden op de site maar dan betaald
04 jul 2012 10:34
hallo,
Ik wil graag op een website mensen zich laten aanmelden maar dan wel een kleine vergoeding te laten betalen. Mijn vraag is dan ook of er iets bestaat waarmee je aan kan geven dat men moet betalen om in te loggen. kan iemand mij door verwijzen of me in de goede richting wenden. Ik heb het forum al door genomen al wordt je daar gek van al die onderwerpen . ook tussen de downloads kon ik niks vinden.
ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik wil graag op een website mensen zich laten aanmelden maar dan wel een kleine vergoeding te laten betalen. Mijn vraag is dan ook of er iets bestaat waarmee je aan kan geven dat men moet betalen om in te loggen. kan iemand mij door verwijzen of me in de goede richting wenden. Ik heb het forum al door genomen al wordt je daar gek van al die onderwerpen . ook tussen de downloads kon ik niks vinden.
ik hoop dat iemand me kan helpen
- smilie
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
04 jul 2012 10:38
Ik ken alleen
deze
en dat is geen gratis extensie. Maar als je je leden toch wilt laten betalen..........
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 jul 2012 09:08
Dank je wel astrid,
Is er toevallig ook een gratis component? Ik zou de mensen graag willen laten kiezen tussen 3 maanden of 6 maanden abbonement. EIgenlijk het zelfde systeem als die datingsites. Je krijgt dan eerst keuzes te zien als je wilt inloggen. Waanneer je dan kiest vor bijv 3 maanden moet je eerst de betaling voldoen eer dat je toegang krijgt.
IS dit in een gratis component te krijgen?
Is er toevallig ook een gratis component? Ik zou de mensen graag willen laten kiezen tussen 3 maanden of 6 maanden abbonement. EIgenlijk het zelfde systeem als die datingsites. Je krijgt dan eerst keuzes te zien als je wilt inloggen. Waanneer je dan kiest vor bijv 3 maanden moet je eerst de betaling voldoen eer dat je toegang krijgt.
IS dit in een gratis component te krijgen?
- smilie
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
15 jul 2012 09:19
Als je de
features
bekijkt, dan verwacht ik dat het wel kan. Wil je 100% zekerheid, dan kun je het de maker vragen. Dit is een vrij normale pre-sale vraag.
- Otto
- Bezoeker
15 jul 2012 12:43
Gratis extensies zijn er die dit mogelijk maken niet veel, maar heb nog wel een tweetal betaalde en een gratis die je zou kunnen bekijken.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
- Otto
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.732 seconden