Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
leden teller
leden teller
09 jul 2012 19:14
hallo
ik zoek een leden teller dus geen visitor teller maar 1 die het aantal gerigistreerde leden bijhuodt.
of kan je Statistics module aanpassen. daar staat nu bezoekers als dat in leden veranderd kan worden is het denk ik ook goed voor hun.
www.werkgroepamerikaansesijzen.com
ik zoek een leden teller dus geen visitor teller maar 1 die het aantal gerigistreerde leden bijhuodt.
of kan je Statistics module aanpassen. daar staat nu bezoekers als dat in leden veranderd kan worden is het denk ik ook goed voor hun.
www.werkgroepamerikaansesijzen.com
- cindel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
leden teller
09 jul 2012 19:41
Standaard online module houdt visitors en geregistreerden bij. Maar dat wil je zeker niet?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
leden teller
09 jul 2012 19:53
dat is alleen die vandaag onlne waren.
ik zoek iets dat net zo is als nu staat bij bezoekers dat zijn de aantal leden die lid zijn.
ik zoek iets dat net zo is als nu staat bij bezoekers dat zijn de aantal leden die lid zijn.
- cindel
- Bekend met Joomla!NL
leden teller
09 jul 2012 20:02
Ik denk dat je dan een beetje aangewezen bent op community extensies zoals Community Builder of JomSocial. In deze extensies zit wel iets dergelijks ingebouwd. Kijk even op de site van de bouwers om te zien of je daar mee uit de voeten kunt.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
leden teller
09 jul 2012 20:02
Ken het zo niet, misschien staat
hier
iets tussen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
leden teller
09 jul 2012 20:51
daar zitten precies de dingen tussen die ik zoek astrid.
is alleen jammer dat ze niet werken met 2.5 of dat de dowloadsite eruit ligt.
kan ook nergens vinden om dingen aan te passen.
kan ik het woord bezoekers niet aanpassen van de module die er standaard in zit die mod_Stat(istics) heet
is alleen jammer dat ze niet werken met 2.5 of dat de dowloadsite eruit ligt.
kan ook nergens vinden om dingen aan te passen.
kan ik het woord bezoekers niet aanpassen van de module die er standaard in zit die mod_Stat(istics) heet
- cindel
- Bekend met Joomla!NL
leden teller
09 jul 2012 20:55Vast wel. Maar dan heb je toch ook je normale bezoeker te pakken? Als het een fatsoenlijke module is zou je het in de backend bij taaloverrides moeten kunnen doen.kan ik het woord bezoekers niet aanpassen van de module die er standaard in zit die mod_Stat(istics) heet
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.775 seconden