Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Afspraak formulier met RSform pro

10 jul 2012 14:28
Goedemiddag,

Ik heb een (afspraak) formulier toegevoegd aan een joomla 2.5.4 website waar alleen geregistreerde gebruikers toegang tot hebben. Zover geen probleem. Nu wil ik alleen van de ingelogde persoon zijn gegevens automatisch meesturen in het formulier, zodat de gebruiker niet nog eens zijn gegevens hoeft in te vullen. (Hij/zij is tenslotte al ingelogd met zijn gegevens). Ik gebruik via RSform ook een custom registratie formulier.

Nu is het mogelijk, staat ook gedocumenteerd op de website van RSform, om de naam en e-mailadres van de ingelogde persoon automatische in het formulier te verwerken, maar ik wil graag meerdere gegevens automatisch invullen, zoals ook achternaam, telefoonnummer, etc.

Heeft iemand dit al eens aan de hand gehad en hier misschien een oplossing voor (of moet ik misschien naar een bepaalde appointment extensie kijken om dit te realiseren)?

Alvast dank!
  • joeri1977
  • joeri1977's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

10 jul 2012 14:32 - 10 jul 2012 14:33
Hallo Joeri1977,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Zal even puzzelen worden. Ik ken de extensie niet, maar heb dit wel eenvoudig kunnen realiseren met community builder in combinatie met chronoforms. Maar daar heb je weinig aan............
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.629 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie