Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
No Number tabs kleuren aanpassen
10 jul 2012 21:33 - 10 jul 2012 21:37
Hi,
De hele dag aan het proberen kleuren aanpassen en zonder resultaat.
1. In Firebug kon ik geen "Opslaan" vinden. Firebug uit, en mijne veranderingen teruggezet. Daar eerst moet ik leren hoe om gaan met die Firebug.
2. Via FTP als ik open de CSS map, die map is bijna leeg, een paar zinnetjes. Dus kan daar niks aan te passen.
3. Op site No Number wel vermeld dat er alles kan aangepast worden, maar hoe, geen duidelijk antwoord. In ieder geval, voor mij. Veel keer gelezen, maar... niks concreets gevonden.
4. Plugin opties: alleen kan lijn kleur en hoeken aanpassen, en geen optie om zelfs van die drie meegeleverde kleuren te wisselen. Of ik zie niet?
Maar ik wil wel deze tabs hebben. Kan iemand voor mij, als voor een dummy, helpen?
Stap voor stap.
Voorbaat bedankt, Veronika
Edit Juliank92: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
De hele dag aan het proberen kleuren aanpassen en zonder resultaat.
1. In Firebug kon ik geen "Opslaan" vinden. Firebug uit, en mijne veranderingen teruggezet. Daar eerst moet ik leren hoe om gaan met die Firebug.
2. Via FTP als ik open de CSS map, die map is bijna leeg, een paar zinnetjes. Dus kan daar niks aan te passen.
3. Op site No Number wel vermeld dat er alles kan aangepast worden, maar hoe, geen duidelijk antwoord. In ieder geval, voor mij. Veel keer gelezen, maar... niks concreets gevonden.
4. Plugin opties: alleen kan lijn kleur en hoeken aanpassen, en geen optie om zelfs van die drie meegeleverde kleuren te wisselen. Of ik zie niet?
Maar ik wil wel deze tabs hebben. Kan iemand voor mij, als voor een dummy, helpen?
Stap voor stap.
Voorbaat bedankt, Veronika
Edit Juliank92: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Vero
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
11 jul 2012 09:53 - 11 jul 2012 09:54Staat zelfs een voorbeeld css in. Dus wat begrijp je dan niet?3. Op site No Number wel vermeld dat er alles kan aangepast worden, maar hoe, geen duidelijk antwoord. In ieder geval, voor mij. Veel keer gelezen, maar... niks concreets gevonden.
En met Firebug kan je alleen kijken wat voor effect eventuele wijzigingen hebben. Je moet ze dan nog wel doorvoeren in je css.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 jul 2012 15:31
Hi Astrid,
Voorbeeld van de code wel, maar waar moet ik deze code plaatsen in css? Waar die juiste plaats, of het geen verschil is. In modules is een regel, waar je jouwe class kunt aangeven, maar in tabber plugin niet. Ik ben bang een fout maken.
Groetjes, Veronika
Voorbeeld van de code wel, maar waar moet ik deze code plaatsen in css? Waar die juiste plaats, of het geen verschil is. In modules is een regel, waar je jouwe class kunt aangeven, maar in tabber plugin niet. Ik ben bang een fout maken.
Groetjes, Veronika
- Vero
11 jul 2012 15:45
Het handigste is om hem in je template.css te plaatsen. Dan wordt hij nooit overschreven bij updates van tabber.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
11 jul 2012 19:16
Hi Astrid,
Dus, heb ik de code in mijn template geplaatst. En niks veranderd... Als ik via Firebug probeer te veranderen met deze voorbeeld code, ook daar in de tab veranderd niks. Als ik een andere code verander, dan krijg ik wel een andere kleur.
Ik heb op verschillende manieren geprobeerd, maar het lukt mij niet. In mijn template ik heb veel wat aangepast in css, alles ging goed. Maar deze ik snap zeker niet. Daarom heb ik stap voor stap hulp gevraagd.
Ik wil alles leren. Maar zonder duidelijke voorbeeld kan ik niet leren. Ik heb al veel geleerd vanaf een zekere nul.
Help mij, alstublieft.
Met hoop,
Veronika
Dus, heb ik de code in mijn template geplaatst. En niks veranderd... Als ik via Firebug probeer te veranderen met deze voorbeeld code, ook daar in de tab veranderd niks. Als ik een andere code verander, dan krijg ik wel een andere kleur.
Ik heb op verschillende manieren geprobeerd, maar het lukt mij niet. In mijn template ik heb veel wat aangepast in css, alles ging goed. Maar deze ik snap zeker niet. Daarom heb ik stap voor stap hulp gevraagd.
Ik wil alles leren. Maar zonder duidelijke voorbeeld kan ik niet leren. Ik heb al veel geleerd vanaf een zekere nul.
Help mij, alstublieft.
Met hoop,
Veronika
- Vero
11 jul 2012 19:59
Heb je in je artikel wel de class ingevuld van je aangepaste stijl? Als je de instructies goed leest, is dat echt de stap voor stap instructie die jij zoekt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
11 jul 2012 20:17
Natuurlijk, heb ingevuld. Ik heb alles volgens instructie gedaan. Misschien moet er nog iets. Ik heb alleen de code van mijn stijl in template geplaatst.
Ook heb in css van nonumber aangepast en geen resultaat. Bijvoorbeeld, heb ik front-size van 14 naar 12 gedaan, maar die verandert ook niet.
Veronika
Ook heb in css van nonumber aangepast en geen resultaat. Bijvoorbeeld, heb ik front-size van 14 naar 12 gedaan, maar die verandert ook niet.
Veronika
- Vero
11 jul 2012 20:18
Ook even de cache van je browser geleegd?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
11 jul 2012 23:20
Ja! Nu heb ik die kleuren! Gewoon browser! Bedankt, echt bedankt!
Het probleem opgelost.
Nogmaals bedankt,
Veronika
Het probleem opgelost.
Nogmaals bedankt,
Veronika
- Vero
12 jul 2012 00:15
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.704 seconden