Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Boekingscomponent laat niet alles zien.....
11 jul 2012 19:59
Beste Joomla-nl-ers,
Deze vraag heb ik ook neergelegd bij de ontwikkelaar van de component. Omdat hij na weken nog niet inhoudelijk heeft gereageerd, leg ik de vraag hier neer.
Wat is er aan de hand (na upgrade van component en upgrade van J2.5 naar J2.5.4 (excuseer me als ik er een versie naast zit: Op www.casas-fruta.eu/nl/prijzen-reserveren staat een reserveringscomponent van IceJoomla.com. Daar ben ik op zich zeer tevreden mee echter: Sinds de upgrade laat de module niet meer 12 maanden vooruit zien qua beschikbaarheid maar slechts de default 4 maanden. Uiteraard is dit wel goed ingesteld in het component. Pas na het schakelen tussen de verschillende verhuureenheden (dit is het ronde icoon op de reserveringspagina) laat deze pas 12 maanden vooruit zien.
Hoewel dit een component-specifiek probleem is, is de oplossing wellicht meer algemeen. Het lijkt mij erop (met mijn zeeeeeer beperkte inzichten in software-werking) dat er een routine pas doorlopen wordt nadat deze (deels) opnieuw geïnitieerd wordt.
Kan iemand mij op weg helpen?
BVD
Deze vraag heb ik ook neergelegd bij de ontwikkelaar van de component. Omdat hij na weken nog niet inhoudelijk heeft gereageerd, leg ik de vraag hier neer.
Wat is er aan de hand (na upgrade van component en upgrade van J2.5 naar J2.5.4 (excuseer me als ik er een versie naast zit: Op www.casas-fruta.eu/nl/prijzen-reserveren staat een reserveringscomponent van IceJoomla.com. Daar ben ik op zich zeer tevreden mee echter: Sinds de upgrade laat de module niet meer 12 maanden vooruit zien qua beschikbaarheid maar slechts de default 4 maanden. Uiteraard is dit wel goed ingesteld in het component. Pas na het schakelen tussen de verschillende verhuureenheden (dit is het ronde icoon op de reserveringspagina) laat deze pas 12 maanden vooruit zien.
Hoewel dit een component-specifiek probleem is, is de oplossing wellicht meer algemeen. Het lijkt mij erop (met mijn zeeeeeer beperkte inzichten in software-werking) dat er een routine pas doorlopen wordt nadat deze (deels) opnieuw geïnitieerd wordt.
Kan iemand mij op weg helpen?
BVD
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
- geertf
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 jul 2012 22:11Hallo,Wat is er aan de hand (na upgrade van component en upgrade van J2.5 naar J2.5.4 (excuseer me als ik er een versie naast zit:
Wat natuurlijk wel cruciaal kan zijn voor de oplossing en inmiddels zitten we op versie 2.5.6 dus even updaten naar deze versie voor de veiligheid.
Maak altijd een backup!!
Kan de extensie niet maar na de update:
Probeer het volgende eens.
Run de database reparatie (extensiebeheer --> tab Database)
Kijk eens bij ontdekken (extensiebeheer --> tab Ontdekken) of er nog ongeïnstalleerde extensies zijn. En zo ja, installeer ze dan.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
12 jul 2012 11:35
Beste Jelle, bedankt voor het meedenken maar die stappen had ik alle reeds genomen.
Ik heb zojuist een reactie van IceJoomla binnen en ik hoop dat die patch gaat werken.
mvrgr, Geert
Ik heb zojuist een reactie van IceJoomla binnen en ik hoop dat die patch gaat werken.
mvrgr, Geert
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
- geertf
- Bekend met Joomla!NL
-
12 jul 2012 13:05Laat je het even weten of het gelukt is met de patch?Ik heb zojuist een reactie van IceJoomla binnen en ik hoop dat die patch gaat werken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
30 jul 2012 14:58
De patch heeft gewerkt, bedankt voor het meedenken
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
- geertf
- Bekend met Joomla!NL
-
30 jul 2012 15:00
Fijn dat het gelukt is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden