Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Gebruikers (users website) sms sturen

12 jul 2012 21:37
Hallo allemaal,

Na heel wat speurwerk in Joomla ben ik er aardig achter wat er allemaal mogelijk is in Joomla. Wij hebben een groep medewerkers die op de site moeten inloggen en daar hun gegevens kunnen invoeren, etc.

In geval van "nood" moeten we deze medewerkers snel kunnen bereiken. Nu gebruiken we hier de mail voor, zodat iedereen een mailtje krijgt, maar niet iedereen leest gelijk de mail. Nu willen we gebruik gaan maken van sms. Dus dat we via de site de gebuikers van de website een sms kunnen sturen. Nu zag ik op internet dit filmpje:

Dit is eigenlijk precies wat we willen, maar gaat dit wel lukken in Joomla? En wat zullen de kosten hiervan zijn?

Ik dacht misschien heeft iemand hier ervaringen mee.

In ieder geval alvast heel erg bedankt voor de reacties.

Groetjes,

Danielle
  • Danielle22
  • Danielle22's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

13 jul 2012 00:08
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

13 jul 2012 08:10
Hoi Otto,

Bedankt voor je link. Ik zie wel erg veel Extensions staan die zijn voor 1.5

Is het dan wel verstandig om Joomla 2.5 te installeren? Omdat ik het vooral van "kant en klare" Extensions moet hebben, omdat mijn programmeer kennis nog niet echt op niveau is.

Groetjes,

Danielle
  • Danielle22
  • Danielle22's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

13 jul 2012 09:01
Hallo Danielle,

Joomla 1.5 wordt vanaf september niet meer onderhouden. Dus als je een nieuwe site gaat maken, dan kun je dat het beste in Joomla 2.5.x doen. Kies je toch voor Joomla 1.5.x dan zul je zeer binnenkort moeten migreren naar Joomla 2.5.x en dat is extra werk.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.614 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie