Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Foutmelding Udja comments Strict Standards
25 jul 2012 11:50 - 25 jul 2012 11:52
Hallo!
Ik ben net begonnen met offline een Joomla 2.5.6 website te maken, en ik wil graag reacties mogelijk maken voor bezoekers. Na wat research heb ik Udja Comments geïnstalleerd, maar nu krijg ik de volgende foutmeldingen op mijn frontend:
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in C:\Joomla\xampp\htdocs\Joomla01\plugins\content\udjacomments\udjacomments.php on line 40
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in C:\Joomla\xampp\htdocs\Joomla01\modules\mod_udjacomments\helper.php on line 26
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in C:\Joomla\xampp\htdocs\Joomla01\modules\mod_udjacomments\helper.php on line 42
Wat moet ik hiermee? Ik ben niet echt thuis in programmeertaal... Alvast bedankt voor jullie moeite!
Groetjes, Lisette
Ik ben net begonnen met offline een Joomla 2.5.6 website te maken, en ik wil graag reacties mogelijk maken voor bezoekers. Na wat research heb ik Udja Comments geïnstalleerd, maar nu krijg ik de volgende foutmeldingen op mijn frontend:
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in C:\Joomla\xampp\htdocs\Joomla01\plugins\content\udjacomments\udjacomments.php on line 40
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in C:\Joomla\xampp\htdocs\Joomla01\modules\mod_udjacomments\helper.php on line 26
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in C:\Joomla\xampp\htdocs\Joomla01\modules\mod_udjacomments\helper.php on line 42
Wat moet ik hiermee? Ik ben niet echt thuis in programmeertaal... Alvast bedankt voor jullie moeite!
Groetjes, Lisette
- Meisie
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
25 jul 2012 14:22
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dit komt omdat je offline werkt.
In
c:\xampp\php\php.ini
Zoek en vind "error_reporting" verander de waarde naar E_ALL & ~E_NOTICE
Wordt dus
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dit komt omdat je offline werkt.
In
c:\xampp\php\php.ini
Zoek en vind "error_reporting" verander de waarde naar E_ALL & ~E_NOTICE
Wordt dus
Ook kan je onderstaande waarde op off zetten.error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE
display_errors = Off
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
05 aug 2012 20:18
Je had helemaal gelijk! Website is inmiddels online, en de plugin werkt prima Dank je wel!
- Meisie
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
05 aug 2012 20:41
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden