Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Inlogformulier
Inlogformulier
31 jul 2012 10:16
1. Het standaard inlogformulier werkt in deze site niet zoals het moet.
www.adventkerkapeldoorn.nl Onder "Mijn Adventkerk" wil ik mezelf of een ander registreren, maar op het moment dat ik "registreren" aanklik krijg ik niets meer te zien, een blanco scherm, en geen email om mijn registratie te aktiveren. Mijn gegevens worden echter wel in de gebruikersgegevens getoond, zij het nog niet geaktiveerd.
In mijn andere sites heb ik dit probleem niet.
2 .Ik kan me herinneren dat in andere sites die ik met Joomla gemaakt heb er bij het inloggen ook een optie "wachtwoord onthouden" was, nu niet meer.
Met dank en groeten,
Ep Brinkman
www.adventkerkapeldoorn.nl Onder "Mijn Adventkerk" wil ik mezelf of een ander registreren, maar op het moment dat ik "registreren" aanklik krijg ik niets meer te zien, een blanco scherm, en geen email om mijn registratie te aktiveren. Mijn gegevens worden echter wel in de gebruikersgegevens getoond, zij het nog niet geaktiveerd.
In mijn andere sites heb ik dit probleem niet.
2 .Ik kan me herinneren dat in andere sites die ik met Joomla gemaakt heb er bij het inloggen ook een optie "wachtwoord onthouden" was, nu niet meer.
Met dank en groeten,
Ep Brinkman
- eabrinkman
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
Inlogformulier
31 jul 2012 11:10
Ik ga er van uit dat jouw site op de nieuwste versie draait? 2.5.6
Heb je al geprobeerd om bij het contact formulier een bericht te versturen? Als die ook niet bij jou aankomt is er iets mis in je e-mailinstellingen.
Bij 'Algemene instellingen' onder het tabblad 'server' kan je je e-mailinstellingen wijzigen.
Heb je al geprobeerd om bij het contact formulier een bericht te versturen? Als die ook niet bij jou aankomt is er iets mis in je e-mailinstellingen.
Bij 'Algemene instellingen' onder het tabblad 'server' kan je je e-mailinstellingen wijzigen.
- c121
- Joomla!NL ontdekker
Inlogformulier
31 jul 2012 11:15
1.
Staan de opties voor registreren wel goed bij gebruikersbeheer. Werkt je mail verder wel? Contactformulier bijvoorbeeld. Staat deze site bij dezelfde hoster als je andere sites?
2.
Kan een template override zijn. Maar kan ook zijn dat de plugin Systeem - Onthoud mij niet geactiveerd is.
Staan de opties voor registreren wel goed bij gebruikersbeheer. Werkt je mail verder wel? Contactformulier bijvoorbeeld. Staat deze site bij dezelfde hoster als je andere sites?
2.
Kan een template override zijn. Maar kan ook zijn dat de plugin Systeem - Onthoud mij niet geactiveerd is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Inlogformulier
31 jul 2012 12:46
Hallo !
Mijn site werkt onder 2.5.4.
Het versturen van berichten via contactformulier gaat uitstekend.Het is puur het inlogformulier wat het in DEZE website niet goed doet.
De plugin Systeem-Onthoud mij was geaktiveerd.
Al mijn sites staan bij dezelfde hoster.
Ik gebruik bij deze site één template.
Gr, Ep
Mijn site werkt onder 2.5.4.
Het versturen van berichten via contactformulier gaat uitstekend.Het is puur het inlogformulier wat het in DEZE website niet goed doet.
De plugin Systeem-Onthoud mij was geaktiveerd.
Al mijn sites staan bij dezelfde hoster.
Ik gebruik bij deze site één template.
Gr, Ep
- eabrinkman
Inlogformulier
31 jul 2012 13:08
Dan zou ik snel updaten naar 2.5.6, maar vermoed niet dat dat je probleem oplost. Dit is toch dezelfde template als die je op sonabile gebruikt? Werkt daar wel alles goed?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Inlogformulier
31 jul 2012 13:09 - 31 jul 2012 13:53
Hallo,
Sluit dit onderwerp maar af.....
Ik ga de site/ template even opnieuw installeren.
Dank !!
Edit Astrid: Heropend op verzoek van TS.
Sluit dit onderwerp maar af.....
Ik ga de site/ template even opnieuw installeren.
Dank !!
Edit Astrid: Heropend op verzoek van TS.
- eabrinkman
Inlogformulier
01 aug 2012 08:59
Hallo Astrid, Ja, dat login werkt bij de andere sites van mij wel, ook
www.sonabile.nl
Ik heb gisterenavond de stoute schoenen aangetrokken en alles weggegooid en een nieuwe site 2.5.6
geinstalleerd, nu werkt het weer al tevoren!
Dank voor je hulp! Mag nu echt afgesloten worden.
Gr, Ep
Ik heb gisterenavond de stoute schoenen aangetrokken en alles weggegooid en een nieuwe site 2.5.6
geinstalleerd, nu werkt het weer al tevoren!
Dank voor je hulp! Mag nu echt afgesloten worden.
Gr, Ep
- eabrinkman
Inlogformulier
01 aug 2012 09:36
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.711 seconden