Ik ben op zoek naar een betaal module waarmee gebruikers een account kunnen aanmaken en dan credits kopen via een paypal of credit card.
De site eigenaar moet dan een melding hebben dat deze gebruiker betaald heeft en komt dan in aanmerking voor de geleverde service.
Een simpel voorbeeld. Een hovenier heeft als service een wekelijkse onderhoudsbeurt aan de tuin. De bezoeker maakt een registratie en betaald per paypal of creditcard en komt dan in aanmerking voor een bepaalde periode voor deze service.
Als extra optie zou ik alvast achter de hand willen hebben dat de service per periode maar ook per onderhoudsbeurt afgenomen kan worden.
Stel dat een onderhoudsbeurt 25 euro kost dan zou de mogelijkheid moeten bestaan dat de bezoeker bijv 10 onderhoudsbeurten aanschaft en dus 250 euro deponeert in zijn account.
De gebruiker kan dan zien hoeveel credit er nog over is en de site eigenaar moet dat uiteraard ook bij kunnen houden.
Ik heb wel een
aantal extensies gevonden voor joomla
waarmee je credits kunt kopen om artikelen te lezen op een site maar ik weet niet of die ook bruikbaar zijn voor mijn oplossing.
Wie heeft ervaring met dit soort oplossingen?