Hallo allemaal,
Voor mijn website ben ik opzoek naar het volgende (zal het proberen uit te leggen).
Ik heb een aantal pagina's van luchtvaartmaatschappijen. Nu wil ik onder aan elke pagina van een luchtvaartmaatschappij de gerelateerde onderwerpen weergeven (dus links naar andere artikelen). Dit moeten dan artikelen zijn van luchtvaartmaatschappijen die te maken hebben of vergelijkbaar zijn met degene op de pagina die open staat.
Voorbeeld
Ik heb de pagina van Ryanair open staan (low-cost luchtvaartmaatschappij). EasyJet is ook een low-cost maatschappij en ik wil deze dan dus bij gerelateerde onderwerpen hebben.
Dit kan ik natuurlijk ook handmatig doen, alleen als ik dan 50 maatschappijen heb en ik voeg een nieuwe maatschappij toe die bij meerdere andere maatschappijen als gerelateerd hoort, dan kost me dit een hoop zoekwerk om overal bij te gaan zetten.
Mijn vraag is, is er een manier om dit automatisch te doen? Ik zal al te denken aan een soort van script (indien er geen extentie is) die de tekst van het artikel "scanned" en vervolgens gaat kijken naar de artikelen die aangemaakt zijn in joomla (in de database???). Komt deze voor, dan kan die er bij komen te staan.
misschien is er een makelijkere manier die ik niet weet, vandaar mijn vraag hier