Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Aridocs viewer
Aridocs viewer
14 aug 2012 16:55
Hallo,
Ik heb met behulp van de plugin aridocs viewer pdf bestanden op de website www.omd-winterswijk.nl gezet (onder fietsroutes). Mensen kunnen deze pdf downloaden. Als ik zelf op de download klik, kom ik op een nieuwe pagina terecht met de volgende melding: U kunt niet teruggaan naar omd-winterswijk.nl.
"Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website.".
De fietsroute wordt dus niet als pdf weergegeven.
Willen jullie voor mij testen of dat bij jullie ook zo is en weet iemand waarom ik geen pdf bestand kan downloaden? De instellingen staan wel goed in aridocs viewer.
Groet,
Wilma
Ik heb met behulp van de plugin aridocs viewer pdf bestanden op de website www.omd-winterswijk.nl gezet (onder fietsroutes). Mensen kunnen deze pdf downloaden. Als ik zelf op de download klik, kom ik op een nieuwe pagina terecht met de volgende melding: U kunt niet teruggaan naar omd-winterswijk.nl.
"Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website.".
De fietsroute wordt dus niet als pdf weergegeven.
Willen jullie voor mij testen of dat bij jullie ook zo is en weet iemand waarom ik geen pdf bestand kan downloaden? De instellingen staan wel goed in aridocs viewer.
Groet,
Wilma
- Dirkje19
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Aridocs viewer
14 aug 2012 18:16
Hoi Wilma,
Met Opera en Firefox geen problemen.
Met IE8 komt idd de foutmelding als popup.
Wegens bovengenoemde melding vermoed ik wel dat de fout niet in de aridoc viewer zit maar in het script in je template??
Heb je ook problemen met een standaard Joomla template ?
Met Opera en Firefox geen problemen.
Met IE8 komt idd de foutmelding als popup.
Foutdetails webpagina
Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET4.0C)
Tijdstempel: Tue, 14 Aug 2012 16:14:16 UTC
Code:Bericht: 'null' is leeg of geen object Regel: 123 Teken: 13 Code: 0 URI: http://www.omd-winterswijk.nl/OMD/templates/openmonumentendag13/script.js
Wegens bovengenoemde melding vermoed ik wel dat de fout niet in de aridoc viewer zit maar in het script in je template??
Heb je ook problemen met een standaard Joomla template ?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Aridocs viewer
14 aug 2012 18:34
Grappig. Ik heb even scriptfouten aangezet, maar krijg alleen in IE7 de scriptfout van Anne te zien. In IE8 en IE9 gaat het bij mij gewoon goed.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Aridocs viewer
14 aug 2012 19:14
Hallo,
Ik heb IE8. Ik heb mozilla firefox ook geïnstalleerd, maar die loopt steeds vast. Dus daar kan ik even niets mee.
Maar hoe kan ik dit probleem oplossen? Kan het iets met beveiliging of zo te maken hebben?
Het ligt wel aan de computer, want ik heb het net getest op mijn laptop (windows 7) en daar gaat het wel goed.
Heeft iemand een idee
Groet,
Wilma
Ik heb IE8. Ik heb mozilla firefox ook geïnstalleerd, maar die loopt steeds vast. Dus daar kan ik even niets mee.
Maar hoe kan ik dit probleem oplossen? Kan het iets met beveiliging of zo te maken hebben?
Het ligt wel aan de computer, want ik heb het net getest op mijn laptop (windows 7) en daar gaat het wel goed.
Heeft iemand een idee
Groet,
Wilma
- Dirkje19
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Aridocs viewer
14 aug 2012 19:34
Tja Wilma dat is een PC probleem en eigenlijk niet de expertise van dit forum.
En wij hebben geen glazen bol!
En wij hebben geen glazen bol!
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.905 seconden