- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
bezoekersteller
bezoekersteller
18 aug 2012 21:58Wie weet er een eenvoudig te installeren bezoekersteller? Ik heb op www.omd-winterswijk.nl statcounter geïnstalleerd, maar die krijg ik niet goed op een andere website: www.monumentenbelangenwinterswijk.nl Ik heb hetzelfde gedaan als bij de eerstgenoemde website, maar ik krijg de tekst van het javascript op mijn website te zien in plaats van de teller.
Daarom wil ik voor die site een andere (eenvoudige) teller proberen.
Graag jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Wilma
- Dirkje19
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
bezoekersteller
18 aug 2012 23:13 - 18 aug 2012 23:41Kijk hier eens tussen.
Let op de versie en lees de documentatie / reviews.
Type: Non-Commercial deze zijn gratis.
Cache even legen? Ik zie wel de teller.op een andere website: www.monumentenbelangenwinterswijk.nl Ik heb hetzelfde gedaan als bij de eerstgenoemde website, maar ik krijg de tekst van het javascript op mijn website te zien in plaats van de teller.
Login of registreer om deze te zien.
En op www.omd-winterswijk.nl/ zie ik ook de teller. :ohmy:
Login of registreer om deze te zien.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
bezoekersteller
19 aug 2012 12:43Ja dat klopt wel. Maar ik wil op de site van Monumentenbelangen de teller op dezelfde plek en dat lukt mij niet. Ik vind het onderin niet zo mooi en ik weet niet hoe of waar ik dat aan kan passen. Vandaar mijn vraag.
Groet,
Wilma
- Dirkje19
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
bezoekersteller
19 aug 2012 12:52Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
bezoekersteller
19 aug 2012 13:35Best Wilma,Dirkje19 schreef : Goedenavond,
Wie weet er een eenvoudig te installeren bezoekersteller? Ik heb op www.omd-winterswijk.nl statcounter geïnstalleerd, maar die krijg ik niet goed op een andere website: www.monumentenbelangenwinterswijk.nl Ik heb hetzelfde gedaan als bij de eerstgenoemde website, maar ik krijg de tekst van het javascript op mijn website te zien in plaats van de teller.
Daarom wil ik voor die site een andere (eenvoudige) teller proberen.
Graag jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Wilma
Dan is dit toch en hele andere vraag dan wat jij hier schrijft?
Dus ben ik voor je aan het zoeken en bijlages aan het geven voor niets?Ja dat klopt wel. Maar ik wil op de site van Monumentenbelangen de teller op dezelfde plek en dat lukt mij niet. Ik vind het onderin niet zo mooi en ik weet niet hoe of waar ik dat aan kan passen. Vandaar mijn vraag.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator