Ik ben een beginner met Joomla.
Voor een vereniging van eigenaren heb ik een website (lespinedes.eu)gemaakt, waarvan een deel openbaar is en waarvan een deel alleen zichtbaar is voor geregistreerde gebruikers (de eigenaren). Omdat de eigenaren zowel Nederlands, Frans als Engelstalig zijn, heb ik de website ook drietalig gemaakt, zodat een geregistreerde gebruiker automatisch een layout in eigen taal krijgt. Op het afgeschermde deel van de site wil ik een eenvoudig communicatieformulier plaatsen, zodat de geregistreerde gebruikers hier een bericht kunnen plaatsen, wat zichtbaar is voor alle geregistreerde gebruikers en verder niemand. Ik heb hiervoor Phoca Guestbook geïnstalleerd, waarbij ik tevens de 3 talen voor Phoca heb geïnstalleerd. Tot zover gaat het goed; iemand die onder de Nederlandse taal inlogt, krijgt een Nederlandstalige versie van Phoca Guestbook, iemand die onder de engelse taal inlogt, krijgt een engelse versie en idem dito voor de Franse taal. Er doet zich echter een probleem voor, namelijk de berichten in het Nederlands zijn alleen zichtbaar voor de geregistreerde Nederlandstalige geregistreerden, de Engelse berichten voor de Engelstalige geregistreerden enz. Nu mijn vraag:
Wat moet ik doen om ervoor te zorgen, dat alle berichten zichtbaar zijn voor alle geregistreerde gebruikers en alleen maar voor de geregistreerde gebruikers. Ik heb dit bericht ook op het Phoca forum geplaatst, maar nog geen antwoord gekregen. Ik heb het ook geprobeerd met Jcomments, maar dat geeft hetzelfde probleem.