Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Tekstlink naar breezingform
28 aug 2012 19:12 - 28 aug 2012 19:17
Een menu item naar het Formulier wil prima lukken net als het formulier in een artikel zetten, maar dit is beiden niet hoe ik het wil hebben.
Ik wil in een artikel een tekstlink naar een Breezingform maken. Wie kan mij helpen?
Ik gebruik Joomla 2.5 met Breezingform 1.7.3
Ik wil in een artikel een tekstlink naar een Breezingform maken. Wie kan mij helpen?
Ik gebruik Joomla 2.5 met Breezingform 1.7.3
- Famschoen
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
28 aug 2012 20:33
Hallo Famschoen,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je JCE als editor gebruikt, dan kun je eenvoudig een tekstlink invoegen naar bijvoorbeeld een artikel of een menu-item.
Als je het formulier bijvoorbeeld koppelt aan een hidden menu (niet zichtbaar menu) en vervolgens In JCE een tekstlink maakt naar het betreffende menu-item heb je het gewenste resultaat.
(kan ook wel zijn dat je rechtstreeks kunt linken naar het formulier, maar dat zou je moeten uitproberen.)
Als je JCE als editor gebruikt, dan kun je eenvoudig een tekstlink invoegen naar bijvoorbeeld een artikel of een menu-item.
Als je het formulier bijvoorbeeld koppelt aan een hidden menu (niet zichtbaar menu) en vervolgens In JCE een tekstlink maakt naar het betreffende menu-item heb je het gewenste resultaat.
(kan ook wel zijn dat je rechtstreeks kunt linken naar het formulier, maar dat zou je moeten uitproberen.)
- Peter
- Algemeen Moderator
28 aug 2012 21:52Peter schreef : Hallo Famschoen,
Het is gelukt. Nu nog ff uitvogelen hoe ik de popup in een pagina met alleen de header krijg, iemand een suggestie? Peter bedankt.
- Famschoen
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 1.385 seconden