Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Op zoek naar een extensie
31 aug 2012 15:21 - 31 aug 2012 15:23
Hallo Forum,
Ik ben op zoek naar een extensie die hetzelfde werkt als de contact slider zoals op deze site www.rimaadviesgroep.nl/
Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank.
Ik ben op zoek naar een extensie die hetzelfde werkt als de contact slider zoals op deze site www.rimaadviesgroep.nl/
Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank.
- HYwel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
31 aug 2012 17:45
Beste Autilook,
Nee dit is niet precies wat ik zoek. Ik zoek een extensie met de functionaliteit bij mouse over dat het contact zich opent vanaf de zijkant en weer sluit. Precies zoal op de aangegeven site.
Toch bedankt voor jouw reactie
Nee dit is niet precies wat ik zoek. Ik zoek een extensie met de functionaliteit bij mouse over dat het contact zich opent vanaf de zijkant en weer sluit. Precies zoal op de aangegeven site.
- HYwel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
31 aug 2012 19:32De vraag was ook niet duidelijk omschreven, voor de aanvulling zie bijlage.HYwel schreef : Beste Autilook,
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
31 aug 2012 22:29
Oke ik heb toevalling vandaag in die dingen zelf zitten zoeken voor iets anders zijn wel bijna allemaal betaald zie:
extensions.joomla.org/extensions/social-...ial-display/toolbars
denk dat je met een van deze zoiets kunt maken
- autilook
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.631 seconden