Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Problemen met Cookie Confirm RC4
01 sep 2012 16:30 - 01 sep 2012 16:35
Heb je een andere site geprobeerd? Het lijkt met niet dat het aan die WAMP release ligt.
Klopt, ik dacht dat het toch weer was verholpen, maar je hebt idd gelijk en ik had de nieuwe (dev)release vanmorgen aangepast. Dus aub even 1.7.2 selecteren (volgende release past dit automatisch aan).Even off-topic maar ik zag dat in je laatste DEV-versie JQuery 1.8.0 zit.
Zat daar geen flinke bug in? Ryan van JCE heeft z'n voorlaatste versie van JCE met JQuery 1.8.0 maar snel weer teruggehaald na een klachtenregen van gebruikers.
- Jurian
- Bekend met Joomla!NL
01 sep 2012 17:09 - 01 sep 2012 17:14
Soms moet je inderdaad even met een schone lei beginnen. Ik heb zojuist in WAMP even een nieuwe omgeving met schone database aangemaakt. Daarna een recente backup van de online site gerestored en vervolgens Dev Release SVN672 geïnstalleerd.
Daarna, dus "out of the box" en zonder enige instelling in Cookie Confirm of aanpassing van de url werkte het meteen in alle drie de browsers op localhost.
Groet, Paul
Daarna, dus "out of the box" en zonder enige instelling in Cookie Confirm of aanpassing van de url werkte het meteen in alle drie de browsers op localhost.
Groet, Paul
- paulg
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
01 sep 2012 18:26
Fijn om te horen Paul!
Ik heb zojuist ook diverse controles en berichten aan Cookie Confirm toegevoegd. O.a. of men cookies heeft geaccepteerd, indien dit niet het geval is dan krijgt men de volgende melding te zien:
Zo hoeven gebruikers niet meer te zoeken en wordt het een stuk gebruiksvriendelijker (vertaling volgt later). Ook nog diverse andere checks en meldingen toegevoegd, o.a. de cookie consent domeinnaam.
Ik heb zojuist ook diverse controles en berichten aan Cookie Confirm toegevoegd. O.a. of men cookies heeft geaccepteerd, indien dit niet het geval is dan krijgt men de volgende melding te zien:
Please accept cookies at the front-end. Else you will get logged out while browsing/refreshing the front-end.
Zo hoeven gebruikers niet meer te zoeken en wordt het een stuk gebruiksvriendelijker (vertaling volgt later). Ook nog diverse andere checks en meldingen toegevoegd, o.a. de cookie consent domeinnaam.
- Jurian
- Bekend met Joomla!NL
01 sep 2012 18:36
Klinkt goed, Juul! Komen die aanpassingen in RC5 beschikbaar of kunnen we binnenkort een Stable Release verwachten?
Ik zal trouwens binnenkort even een recensie op de JED schrijven.
Groet, Paul
Ik zal trouwens binnenkort even een recensie op de JED schrijven.
Groet, Paul
- paulg
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
01 sep 2012 20:21
Ik heb een nieuwe development release uitgegeven. Nu hoeft niemand meer te zoeken waarom men wordt uitgelogd bij de back-end. Ook enkele andere berichten toegevoegd (allemaal in NL vertaald ook). Uiteraard komt dit ook in de volgende officiële versie. Volgende week komt de stable.
Alvast bedankt voor de review!
Alvast bedankt voor de review!
- Jurian
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.649 seconden