Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
edit this article
edit this article
03 sep 2012 22:40 - 03 sep 2012 22:42
Net kreeg ik een sms van iemand die zei dat hij, nadat hij op cookies accepteren had gedrukt, hij de website/artikel kon editten.
Ik heb gekeken in de backend bij bij onderhoud algemene check in en daar staat alles op "o" .
Waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op?
Ik denk dat het iets met die rechten te maken heeft. Ik heb een screenshot gemaakt van die rechten. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt.
Ik heb gekeken in de backend bij bij onderhoud algemene check in en daar staat alles op "o" .
Waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op?
Ik denk dat het iets met die rechten te maken heeft. Ik heb een screenshot gemaakt van die rechten. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
edit this article
03 sep 2012 23:25
Je zal ook de rechten voor verwijderen, bewerken, bewerk status (bewerk eigen) op niet toegestaan moeten zetten.
- Hyena
- Joomla!NL ontdekker
- inef1
-
edit this article
03 sep 2012 23:44
Ik denk dat je nu wat te streng bent. 'Inloggen website' zal nog wel mogen, veronderstel ik . dit moet je natuurlijk zelf beslissen.
- Hyena
- Joomla!NL ontdekker
edit this article
04 sep 2012 00:04 - 04 sep 2012 00:05
Ok.. ik heb eigenlijk geen idee of dat nu goed of fout is. Dus, volgens jou, gewoon toestaan dat inloggen website. Heb het gewijzigd maar krijg conflict melding nu.
- inef1
-
edit this article
04 sep 2012 08:53
Persoonlijk zou ik dat ding er meteen afgooien. Een cookie extensie die ingrijpt in de ACL is volgens mij niet wenselijk en gaat ook nooit werken.
Als voorbeeld:
Je heb dus nu een gebruikersgroep die bepaalde rechten krijgt na het accepteren van cookies. Als je alles open zet dan kan publiek dus blijkbaar (ook logisch) artikelen editten, als je alles dicht zet, dan kunnen auteurs geen artikelen meer editten.
Als voorbeeld:
Je heb dus nu een gebruikersgroep die bepaalde rechten krijgt na het accepteren van cookies. Als je alles open zet dan kan publiek dus blijkbaar (ook logisch) artikelen editten, als je alles dicht zet, dan kunnen auteurs geen artikelen meer editten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.697 seconden