Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
fatal error Extended menu
04 sep 2012 11:53 - 04 sep 2012 11:53
Hallo,
ik heb extended menu geïnstalleerd en een template gedownload. De bestanden hiervan in de template map geplaatst en nu krijg ik de volgende melding:
Fatal error: Class 'patTemplate' not found in /var/www/vhosts/site.nl/httpdocs/JOOMLA/modules/mod_exmenu/exmenu/view/pattemplate.menuview.class.php on line 38
Iemand enig idee wat er fout gaat?!
ik heb extended menu geïnstalleerd en een template gedownload. De bestanden hiervan in de template map geplaatst en nu krijg ik de volgende melding:
Fatal error: Class 'patTemplate' not found in /var/www/vhosts/site.nl/httpdocs/JOOMLA/modules/mod_exmenu/exmenu/view/pattemplate.menuview.class.php on line 38
Iemand enig idee wat er fout gaat?!
- Sander_666
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
04 sep 2012 13:14
Ik ga ervan uit dat je Joomla 2.5 gebruikt.
In 2.5 moet je in principe templates installeren via Extensies - Extensiebeheer.
Aangezien je de template al in de template map hebt geplaatst kun je proberen via Extensiebeheer - Ontdekken. Als het goed is staat daar je nieuwe template.
Is nu een kwestie van aanvinken en rechtsboven op knop Installeren klikken
In 2.5 moet je in principe templates installeren via Extensies - Extensiebeheer.
Aangezien je de template al in de template map hebt geplaatst kun je proberen via Extensiebeheer - Ontdekken. Als het goed is staat daar je nieuwe template.
Is nu een kwestie van aanvinken en rechtsboven op knop Installeren klikken
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
04 sep 2012 13:21
Dank je voor je reactie maar hier ziet hij niets? Het is een template voor het menu dus geen nieuwe. Op de dwnl-page staat dat de betsanden in de template map geplaatst moeten worden(?)
- Sander_666
- Nieuw op Joomla!NL
04 sep 2012 13:35
Weet je wel zeker dat je een joomla extensie heb gedownload voor je menu? Als ik je vraag zo lees, dan vermoed ik dat dat niet het geval is. In principe moet je namelijk bij Joomla alles via extensiebeheer installeren en moet je slechts heel zelden mappen en bestanden met ftp overzetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 sep 2012 13:38
Kijk
de.siteof.de/extended-menu-templates.html
hier komt het weg; dus geen 'echte' template... dacht ik?
- Sander_666
- Nieuw op Joomla!NL
04 sep 2012 13:45
Klopt. Let altijd op dat er ergens staat dat het een Joomla extensie is en kijk dan ook nog of hij geschikt is voor Joomla 2.5.
Even een snelle gok: zou deze kunnen zijn.
Even een snelle gok: zou deze kunnen zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 sep 2012 13:48
Dank je! Maar de extentie heb ik al geïnstalleerd en werkt... dit is voor de styling maar mss is die niet 2.5 geschikt(?)
- Sander_666
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden