Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

News Show Pro GK4 categorie layout probleem

05 sep 2012 09:53 - 05 sep 2012 09:54
Hallo allemaal,

Op mijn website heb ik News Show Pro GK4 geinstalleerd om artikelen weer te geven op mijn hoofdpagina. De artikelen die ik laat zien zitten in de hoofdcategorie Nieuws en daaronder heb ik een subcategorie genaamd "orders en bestellingen".

Alle artikelen uit de hoofdcategerie Nieuws worden correct weer gegeven. Bij elk artikel staat vermeld in welke categorie het zich bevindt. Ik kan de categorie aanklikken waardoor ik een overzicht krijg van alle artikelen in die categorie.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Echter als ik dat doe, dan krijg ik de standaard lijst layout met de artikelen en niet dezelfde layout als mijn nieuwsweergave (dus de GK4 layout).

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Heeft iemand een oplossing?

Aanvullende informatie:
News Show Pro GK4 V3.1.3
Joomla 2.5.6
  • Flyboeing
  • Flyboeing's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

06 sep 2012 07:24
Komt dit ook voor als je os naar de pagina gaat? Ik denk namelijk dat het niet aan de module ligt, maar dat je de pagina / categorie als lijst hebt opgezet in Joomla zelf. Kan dat?

06 sep 2012 08:25
De categorie "orders en bestellingen" heeft inderdaad de lijstweergave (als ik naar de categoriën ga, dan opties doe en vervolgens kijk in het tablad 'Categorie', dan staat er bij weergave 'lijst'.

Maar ga ik naar het menu item "orders en bestellingen", dan krijg ik wel de goede layout te zien.

Ik snap alleen niet helemaal hoe ik er voor kan zorgen dat de categorie diezelfde layout heeft. Doe ik iets verkeerd?
  • Flyboeing
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

06 sep 2012 09:25
Moeilijk te zeggen zo. Heb je een link naar je site zodat de leden mee kunnen kijken?
Kijk voor de zekerheid eens bij de basisopties van de categorie orders en bestellingen wat daar staat. Daar zou: Gebruik algemeen moeten staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team

06 sep 2012 11:46
Een link is inderdaad handig, het klinkt toch als een foute instelling van een menu of categorie etc.

10 sep 2012 13:59
Sorry voor mijn late reactie.
Dit is de website: klik!

Dan zit je onder de titel van het nieuwsbericht de categorie staan. Klik je daar op, dan krijg je een lijst te zien. Hier wil ik ook dezelfde layout als op mijn hoofdpagina voor het nieuws.
  • Flyboeing
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

10 sep 2012 16:06
Niet zeker, maar kijk eens of het helpt als je bij menubeheer en bij categorie beheer op de knop opnieuw opbouwen klikt. De link van je menu-item gaat naar een andere url dan de link die onder de artikeltitel staat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

10 sep 2012 16:27
Even voor de duidelijkheid:
News Show Pro GK4 is een module die je in een artikel hebt geplaatst.
Zowel de voorpagina als het menu-item "orders en bestellingen" zijn een link naar het artikel met daarin de
News Show Pro GK4 module.
In die gevallen krijg je dus het artikel met daarin de News Show Pro GK4 module en zijn layout.
Wanneer je op de link van een sub categorie klikt krijg je de layout te zien zoals Joomla categorieën weergeeft.
Eea werkt dus precies zoals het moet werken. Wanneer je voor de (sub)categorieën een vergelijkbare layout wilt als de News Show Pro GK4 module dat adviseer ik je om de K2 component te gebruiken.
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.806 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie