Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Foto's gemakkelijk op website plaatsen
05 sep 2012 10:02
We zijn hier op school met verschillende leerkrachten die allemaal de foto's van de klas op de website willen plaatsen.
Hoe kunnen we dit het gemakkelijkste doen?
Zodat alle leerkrachten hier toegang voor hebben?
Kan je ook veel foto's gelijktijdig op de website laten plaatsen?
Bedankt
Hoe kunnen we dit het gemakkelijkste doen?
Zodat alle leerkrachten hier toegang voor hebben?
Kan je ook veel foto's gelijktijdig op de website laten plaatsen?
Bedankt
- jee_r
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
- jee_r
- Bekend met Joomla!NL
05 sep 2012 11:39
Hallo jee_r,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Definitie van gemakkelijk is nogal breed. Wat voor de een gemakkelijk is, is voor de ander een crime.
Met Phoca Gallery kan je in ieder geval foto's via de frontend uploaden. Weet zo even niet of dat ook voor meerdere foto's tegelijk kan.
Er zijn meerdere extensies beschikbaar, dus misschien dat iemand anders goede ervaringen met een daarvan heeft. Anders even de demo's bekijken en de info op de site van de makers.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Definitie van gemakkelijk is nogal breed. Wat voor de een gemakkelijk is, is voor de ander een crime.
Met Phoca Gallery kan je in ieder geval foto's via de frontend uploaden. Weet zo even niet of dat ook voor meerdere foto's tegelijk kan.
Er zijn meerdere extensies beschikbaar, dus misschien dat iemand anders goede ervaringen met een daarvan heeft. Anders even de demo's bekijken en de info op de site van de makers.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 sep 2012 13:28
Bestaat er geen programma waarmee je de foto's in een map moet plaatsen en dan gewoon op een knopje moet klikken zodat het programma deze op de website kan plaatsen?
Bedankt
Bedankt
- jee_r
- Bekend met Joomla!NL
05 sep 2012 13:55
Met Phoca kunnen met de juiste instellingen ook aan de voorkant meerdere foto's geupload worden.
Bij ons op school kunnen de leerkrachten zelf een map aanmaken en daar de foto's inplaatsen en/of verwijderen
heb er geen omkijken meer naar tenzij er een nieuwe gebruiker is die ook foto's wil uppen maar dan is het meer van uitleggen hoe het moet
Zeker proberen waard phoca
voorbeeld www.cnsstaphorst.nl
Bij ons op school kunnen de leerkrachten zelf een map aanmaken en daar de foto's inplaatsen en/of verwijderen
heb er geen omkijken meer naar tenzij er een nieuwe gebruiker is die ook foto's wil uppen maar dan is het meer van uitleggen hoe het moet
Zeker proberen waard phoca
voorbeeld www.cnsstaphorst.nl
- Naj Kwin
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
05 sep 2012 14:02
Dat is wat ik zoek.
Welke instellingen moet je dan gebruiken?
Ik heb Phoca gallery geïnstalleerd in joomla en wat moet ik nu doen?
Waar moeten de leerkrachten de map aanmaken?
enz.
Kan je aub eens alles uitleggen... alvast enorm bedankt !
Welke instellingen moet je dan gebruiken?
Ik heb Phoca gallery geïnstalleerd in joomla en wat moet ik nu doen?
Waar moeten de leerkrachten de map aanmaken?
enz.
Kan je aub eens alles uitleggen... alvast enorm bedankt !
- jee_r
- Bekend met Joomla!NL
05 sep 2012 14:21
De makers van phoca hebben een zeer goede
instructie
gemaakt.
Alles hier uitleggen zal niet lukken, dus lijkt me handiger als je daar je info vandaan haalt en dan, als je ergens echt niet uitkomt, hier een specifieke vraag aanmaakt.
Aangezien je oorspronkelijke vraag beantwoord is, sluit ik dit draadje, zodat we het forum overzichtelijk houden.
Alles hier uitleggen zal niet lukken, dus lijkt me handiger als je daar je info vandaan haalt en dan, als je ergens echt niet uitkomt, hier een specifieke vraag aanmaakt.
Aangezien je oorspronkelijke vraag beantwoord is, sluit ik dit draadje, zodat we het forum overzichtelijk houden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.680 seconden