Hallo
Ik ben op zoek naar een module of component dat kan filteren op selecties die gemaakt worden via dropdownmenu's. Ik heb me rotgezocht in de extensions library maar denk dat ik het niet op de juiste plek zoek. Ik kan het ook moeilijk in 2 woorden omschrijven.
De bedoeling is heel eenvoudig: de bezoekers van mijn website moeten heel eenvoudig een opleiding kunnen vinden op basis van een aantal criteria die men via een paar dropdown-menuutjes moet kunnen aanklikken. Criteria kunnen zijn: avond of dagopleiding, leeftijd, soort opleiding, plaats etc.
Dus men moet eenvoudigweg met een paar klikken tot het opleidingsaanbod kunnen komen dat bij hen past. Zoals net als dat je op een autowebsite een auto zoekt en met een paar klikken de rij auto's te zien krijgt die aan je wensen voldoen.
Waar moet ik zo'n extensie zoeken. Of weet iemand misschien een module of component die hier direct aan voldoet? Ik zou er enorm mee geholpen zijn!! Alvast bedankt
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!