Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
struktuur phoccagalery is niet juist.
10 sep 2012 15:01 - 10 sep 2012 15:03
Hallo,
ik heb een phoccagalery toegevoegd aan mijn site www.jeugdkogstasegem.be , dit in volgende onderverdelingen : 1. foto - wedstrijdbeelden -- kog-otegem.
Dan zie je de foto's, maar als ik klik op wedstrijdbeelden zie ik thumbnails van alle fotoalbums van de site dus ook die die niet onder "wedstrijdbeelden"staan. Iemand een idee hoe dit komt.
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
ik heb een phoccagalery toegevoegd aan mijn site www.jeugdkogstasegem.be , dit in volgende onderverdelingen : 1. foto - wedstrijdbeelden -- kog-otegem.
Dan zie je de foto's, maar als ik klik op wedstrijdbeelden zie ik thumbnails van alle fotoalbums van de site dus ook die die niet onder "wedstrijdbeelden"staan. Iemand een idee hoe dit komt.
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- arawolf
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
10 sep 2012 15:09
Hallo,
Ik denk dat het toch met de instellingen heeft te maken.
Kijk hier voor uitgebreide documentatie.
Ik denk dat het toch met de instellingen heeft te maken.
Kijk hier voor uitgebreide documentatie.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
11 sep 2012 15:24
documentatie doorgenomen waarvoor dank, maar denk niet dat het daar aan ligt, kan er ook naast zitten. Maar deonderverdeling wedstrijdbeelden zijn immers menuitems en dus niet in phocca gemaakt
- arawolf
-
11 sep 2012 18:20
Heb je wel het juiste menu-item gebruikt en de juiste categorie van phoca geselecteerd bij je menu-item?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 sep 2012 19:35
dacht het wel want als je over het itelm wedstrijdbeelden scrolt krijg je het nieuwe menu met de keuze van wedstrijdbeelden in dit gevel kog-otegem. Maar als je klikt op wedstrijdbeelden krijg je alle fotoalbums te zien en dus niet enkel die van de wedstrijdbeelden.
- arawolf
-
11 sep 2012 19:36
En is je menu-item wedstrijdbeelden dan wel gekoppeld aan de categorie wedstrijdbeelden van Phoca?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
11 sep 2012 19:43
Ik heb in de categorie keuze enkel keuze tussen alle verschillende fotoalbums. Ik moet er eerlijkheidshalve bijvoegen dat ik de opsplitsing ( wedstrijdbeelden - sportbeelden - niet voor publicatie) pas later heb ikgevoegd. Vroeger was er geen opsplitsing van de albums. Dus had je na keuze foto of video onmiddelijk de keuze tussen alle fotoalbums
- arawolf
-
11 sep 2012 19:45
Dan gaat het zo dus niet werken en zal je eerst je phoca moeten reorganiseren.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
11 sep 2012 19:46
Kan je wat meer uitleg geven wat er in phoca moet gebeuren.
- arawolf
-
11 sep 2012 19:48 - 11 sep 2012 19:50
Een categorie wedstrijdbeelden aanmaken en dan stuk voor stuk je categorieën van je wedstrijdfoto's openen en deze toewijzen aan de categorie wedstrijdbeelden.
Edit: zie dat Phoca ook een batchverwerking heeft, dus hoeft niet stuk voor stuk.
Edit: zie dat Phoca ook een batchverwerking heeft, dus hoeft niet stuk voor stuk.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.752 seconden