Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
chronoforms laat niet alle ingevulde informatie in mail zien
18 sep 2012 21:57
Hallo allemaal,
ik ben al een paar dagen aan het stoeien met chronoformsn (de nieuwste versie op joomla 2.5x. Nu is het probleem dat niet alle informatie zichtbaar wordt in de email die ik ontvang na het invullen van het formulier op mijn website. Nu heb ik natuurlijk dit forum al flink afgezocht maar ik kom er niet uit. De fieldname is iedem als de naam tussen {} op de template. Sommigen vragen doen het wel, anderen niet. Wat kan dit zijn?
vriendelijk bedankt, massai Wismans
ik ben al een paar dagen aan het stoeien met chronoformsn (de nieuwste versie op joomla 2.5x. Nu is het probleem dat niet alle informatie zichtbaar wordt in de email die ik ontvang na het invullen van het formulier op mijn website. Nu heb ik natuurlijk dit forum al flink afgezocht maar ik kom er niet uit. De fieldname is iedem als de naam tussen {} op de template. Sommigen vragen doen het wel, anderen niet. Wat kan dit zijn?
vriendelijk bedankt, massai Wismans
- massai
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
18 sep 2012 22:09
Hallo Massai,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Krijg je ipv de gegevens uit je formulier in je mail wel de {veldnaam} tags te zien? Zo ja, dan is er waarschijnlijk sprake van een typefout.
Je hebt bij Chronoforms de mogelijkheid om een template te genereren. De {veldnaam} tags worden dan automatisch gevuld. Als je die aanklikt, ben je wel je eigen template kwijt, maar misschien ontdek je dan wel waar het fout ging.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Krijg je ipv de gegevens uit je formulier in je mail wel de {veldnaam} tags te zien? Zo ja, dan is er waarschijnlijk sprake van een typefout.
Je hebt bij Chronoforms de mogelijkheid om een template te genereren. De {veldnaam} tags worden dan automatisch gevuld. Als je die aanklikt, ben je wel je eigen template kwijt, maar misschien ontdek je dan wel waar het fout ging.
- Peter
- Algemeen Moderator
18 sep 2012 22:14
Ik heb na het opslaan van het formulier automatisch een template gegenereerd. Ik zie {veldnaam} inderdaad staan in de email. Van een typefout kan dus eigenlijk geen sprake zijn!?
Bedankt voor je snelle reaktie
Bedankt voor je snelle reaktie
- massai
- Nieuw op Joomla!NL
18 sep 2012 22:24
Heb je misschien spaties of andere tekens in de veldnaam staan? Een veldnaam moet beginnen met een letter en mag hooguit een _ bevatten bijvoorbeeld {voor_beeld}.
- Peter
- Algemeen Moderator
18 sep 2012 22:38
yes....dat was het. ik ben blij! weet je misschien nog hoe ik dit goed kan laten tonen in de email?
Voorkeurstijd array ( 0 => 'Ochtend', 1 => 'Middag', )
Voorkeursdag array ( 0 => 'Woensdag', 1 => 'Vrijdag', 2 => 'Zaterdag', )
Thanx!
Voorkeurstijd array ( 0 => 'Ochtend', 1 => 'Middag', )
Voorkeursdag array ( 0 => 'Woensdag', 1 => 'Vrijdag', 2 => 'Zaterdag', )
Thanx!
- massai
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.685 seconden