Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
kunena forum
kunena forum
21 sep 2012 15:25
Ik heb kunena forum geinstalleerd op mijn site, maar ben aan het sukkelen met de configuratie.
Eerst heb ik een nieuwe categorie aangemaakt en daarna enkele machtigingen ingesteld. Standaard zitten er al enkele categorieen in (o.a. welkom) en er staan allemaal vinkjes naast.
Wat moet ik aanvinken en wat niet.
Wanneer ik kijk op mijn frontend, dan merk ik dat het forum gesloten staat - hoe kan ik het forum openen, idem met de categorie 'Welkom'. Er moet altijd eerst aangemeld worden voor je het forum kan bekijken - is dat altijd zo?
Ik veronderstel wanneer het forum geopend staat, er ook berichten kunnen gepost worden - of heb ik het verkeerd?
Vroeger had ik ooit een ander forum gebruik (Fireboard dacht ik) en toen moest ik een forum aan een categorie toevoegen, misschien is dit nu ook, maar ik vind nergens een optie om een forum toe te voegen aan een categorie
Bedankt alvast voor de hulp
Eerst heb ik een nieuwe categorie aangemaakt en daarna enkele machtigingen ingesteld. Standaard zitten er al enkele categorieen in (o.a. welkom) en er staan allemaal vinkjes naast.
Wat moet ik aanvinken en wat niet.
Wanneer ik kijk op mijn frontend, dan merk ik dat het forum gesloten staat - hoe kan ik het forum openen, idem met de categorie 'Welkom'. Er moet altijd eerst aangemeld worden voor je het forum kan bekijken - is dat altijd zo?
Ik veronderstel wanneer het forum geopend staat, er ook berichten kunnen gepost worden - of heb ik het verkeerd?
Vroeger had ik ooit een ander forum gebruik (Fireboard dacht ik) en toen moest ik een forum aan een categorie toevoegen, misschien is dit nu ook, maar ik vind nergens een optie om een forum toe te voegen aan een categorie
Bedankt alvast voor de hulp
- cb
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
kunena forum
23 sep 2012 11:38
Graag 1 vraag per keer. Je stelt nu zoveel vragen dat het niet eenvoudig is om hier antwoorden op te geven. Heb je al de configuratie van Kunena bekeken? Bij elke optie staat een uitleg. Dat zou je al een eind in de goede richting moeten brengen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
kunena forum
23 sep 2012 13:23
Sorry, kwam mss nogal veel over - maar alles hoorde bij 1 onderdeel (de machtigingen)
Heb het al gevonden,maar via de configuratie van kunena heb ik dat niet kunnen uithalen.
Heb het al gevonden,maar via de configuratie van kunena heb ik dat niet kunnen uithalen.
- cb
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
kunena forum
23 sep 2012 13:39
Hallo,
Is het nu dan opgelost?
En kunnen we deze topic sluiten?
Is het nu dan opgelost?
En kunnen we deze topic sluiten?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.926 seconden